Két napja kapható a Microsoft és a Rare kalózszimulátora, a Sea of Thieves. A játék a fejlesztők szerint nagy siker, elvégre az első 48 órában több mint egymillió játékos próbálta ki, és volt olyan, hogy percenként több mint 5 ezren próbáltak bejelentkezni a programba.
Ennek persze megvolt a maga hátránya, a szerverek nem bírták a tempót - erre külön is kitértek a srácok egy kiadós videóüzenetben. Sokaknál előfordult, hogy egyszerűen nem tudtak elkezdeni játszani a hálózati problémák miatt, a jelentések szerint az jelenthetett megoldást, ha valaki nem csapatosan, hanem csak egyedül vágott neki a kalandoknak. A Rare azt mondta, hogy néhány szerveroldali javítást már eszközöltek is, de további patchekre is lehet számítani.
Arra is sokan panaszkodnak, hogy csak késve kapják meg a játékbeli jutalmakat és az achievementeket. A fejlesztők szerint aggodalomra semmi ok, előbb-utóbb ezeket mindenképpen megkapjuk majd, és külön kiemelték, hogy felesleges megpróbálni kijelentkezéssel orvosolni a problémát, ezzel legfeljebb a szerverek életét nehezítjük meg. Ha minden igaz, hamarosan ez a hiba is elhárul.
Szintén patch érkezik majd arra a bugra, ami miatt a játékosok nem férhetnek hozzá azonnal a felszereléseikhez a bejelentkezés után, továbbá az Xbox One X-et érintő teljesítményproblémákat is megoldják hamarosan.
A Sea of Thieves PC-re és Xbox One-ra érhető el (az Xbox Game Pass szolgáltatáson keresztül akár havi 10 dollárért is), a játékról szóló tesztünk már gőzerővel készül.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.