A tegnapi napon mi is írtunk a Shadow of the Tomb Raider technikai részleteiről, vagyis a beígért 4K-s felbontásról és a fix 60 fps-ről. A készítők szerint azonban csupán kommunikációs félreértésről van szó: a Shadow of the Tomb Raider támogatni fogja a 4K-t és lehetőséget fog adni a 60fps elérésére is, azonban nem egyszerre.
A készítők a Windwos Centralnak küldött nyilatkozatukban megemlítik, hogy a játékosoknak kétféle grafikai beállítás közül lehet majd választaniuk a Microsoft és a Sony erősebb konzoljain: a „vizuális mód” engedélyezi a 4K-s felbontást (egyelőre még nem tudni, hogy natív értékről van-e szó), ám ilyenkor a másodpercenkénti képkockaszám értéke 30-ra lesz korlátozva. Lehetőség lesz a 60fps elérésére is, ekkor azonban a felbontás maximum 1080p lehet.
Az legalább örömre adhat okot, hogy mind a két grafikai beállítás tartalmazni fogja az olyan modern grafikai funkciókat, mint többek közt a HDR támogatása, a fizikai alapú renderelés és a hardveres tesszaláció. Akárhogy is alakulnak a játék beállítási lehetőségei, a készítők szerint mindenképpen gyönyörű lesz a játék, melyről szeptember 14-től mindannyian megbizonyosodhatunk PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on is.
Másrészt meg aki élvezni akarja az vegyen magának egy csúcs hardvert 1080Ti-vel meg 4K kijelzővel jó sok százezrekért, de a vicc az egészben hogy még így sincs meg sok esetben a fix 60fps.
A konzolokat meg hagyjuk ki most a buliból, majd a következő generáció megeszi a 4K-t.
Jelenleg a 1080p 60fps-el is tökéletes szerintem, ha valakinek nincs súlyosan részletekbe menő pixelallergiája.
Elvitte a szisza? :D
True 4K ès skàlàzott 4K között a jàtèkipar termèkeiben, valò igaz az, hogy ember fia sem làtja a különbbsèget. Ha az XboxoneX-es Tomb Raidert pèldàul kèt 4K-s tv-n az orrod elè raknàk annyi különbbsèggel hogy az egyik skàlàzott a màsik true akkor biztos lehetsz benne hogy mèg egy èv mùlva is előtte ülnèl ès gondolkoznàl.
Plusz hogy közhelyes legyek ès megpròbàljak "fanboykodni". Az idiòta sony tett egy olyan kijelentèst hogy teljesen mindegy hogy skàlàzott vagy true mert a vègeredmèny ugyanaz. Nos ha ez nem igaz akkor 1, a sony kilòra megvette az egèsz microsoftot hogy kussoljon, 2, a micro annyira balfasz hogy kizàròlag "true 4K"-ni tud de pèldàt nem tud felhozni rà mi a különbbsèg. 3, vagy a sonynak igaza van ès valòban nincs különbbsèg emberi szemmel nèzni. Dee ez nem szàrja ki azt hogy èlnek köztünk földönkìvüliek ès mèrföldekről egy lepkefingnyi telefont skubizva is megmondjàk melyik ture ès melyik skàlàzott
A játék a lényeg,az legyen bitang jó.
De nem èrtem mi ebben a "hìr". Màrmint hogyan gondolta bàrki is hogy ture 4K 60fps.
Hàny ève kèszül? 3? Mikor jött ki az Xbox one X?
A GOW mint belsős cìm ami megkapott minden tàmogatàst a sony-tòl plusz 2!!!! ÈVÈBE telt mire ps4 pro-ra optimalizàltàk.
Akkor majd egy multiplatformos cìm röpke 1èv alatt csodàt tesz.
Arra is mèrget veszek hogy XboxoneX is skàlazott lesz a 4K. Maximum ùgy tudom elkèpzelni hogy a Micro egy rahedli pènz fizetne azèrt hogy "true" legyen
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.