Ahogy az várható volt, az idei E3-on bemutatkozott a Halo-sorozat következő felvonása, a Halo Infinite, ami egy teljesen új engine-t, a Slipspace-et fogja használni, és ami úgy néz ki, nemcsak a játék várható megjelenésére, de a tartalomra is hatással lesz.
Az általában jól értesült Thurrott.com szerkesztője, Brad Sams ugyanis legutóbb épp arról számolt be, hogy a 343 Industries által fejlesztett motornak köszönhetően a játék a premierje napján csak kampánnyal felvértezve jelenik majd meg, míg a Halo-sorozat fontos pillére, a multiplayer csak később csatlakozik.
Ez a pletyka szerint azt jelenti, hogy a jó eséllyel jövő év végére datált megjelenést csak 2020-ban követi majd a multiplayer mód.
De állítólag nagyon jó Multiplayerrel rendelkezett az összes része, nem értem hogy miért csak később jön majd a multi.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.