Huszonöt év után vadonatúj címet jelentett be a Bethesda: a Starfieldről először 2013-ban hallottunk, amikor a cég levédette a játék nevét. A Starfield ambiciózus projekt a fejlesztők szerint és egy igazi következő generációs sci-fi szerepjátéknak szánják, a platformlista viszont még nem eldöntött, és a megjelenése is nagyon messze van még.
És bár joggal bízunk abban, hogy a játék PS4-re és Xbox One-ra is elkészül, hiszen a generációváltás küszöbén sűrűn potyognak a cross-gen címek, Todd Howard, a Bethesda kreatív direktora arra utalt a GameSpotnak, hogy a Starfield végül kihagyhatja ezt a konzolgenerációt, amennyiben a hardverek limitációi nehezítenék a víziójuk megvalósítását.
"Őszinte leszek, erre nem tudok válaszolni, nem tudom kijelenteni egyértelműen, hogy kihagyjuk a kurrens gépeket. Egyelőre nem szabunk ilyen korlátokat a játéknak; én szeretném ezt meglépni, de egyelőre nem prioritás. Amikor játékot készítesz, a legjobb dolgokat akarod képernyőn látni, utána optimalizálsz, és ha belefér, szélesebb csoportra lőhetünk, ami szuper. Ha nem... csináltunk már ilyesmit korábban is."
Érdemes megemlíteni, hogy a kérdés a The Elder Scrolls VI szempontjából is érdekes, hiszen az a játék a Starfield után érkezik majd.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.