Ciszewski elmondta, hogy a dinamikus napszakváltás ezúttal más módon hat majd ki a játékmenetre. Az éjszakák már nemcsak arról fognak szólni, hogy menekülünk és menedékeket keresünk, így az esték már nem korlátozások lesznek. Helyette az éjszakai élet egy új lehetőséget kínál majd a játékosnak, legyen szó a küldetések típusáról, az ellenfelekről vagy akár a közlekedésről. Persze megmarad a zombik okozta fenyegetés, de ez már közel sem lesz annyira hangsúlyos.
A térkép méretéről pedig azt mondta a kreatív igazgató, hogy négyszer nagyobb lesz a Dying Light és a The Following kiegészítő együttes területénél. Ebből eredően sokkal jobban elhatárolódnak egymástól az egyes régiók, azaz lesznek sűrűn lakta vagy éppen fertőzött helyszínek, de az is előfordulhat, hogy egy teljesen kietlen területen kell majd felfedeznünk a terepet.
A Dying Light 2 jövőre érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
Én jobban szeretem a félig-openworld cuccokat, mint pl a Deus Ex, Vampire Masquerade vagy a Nier Automata, ahol egy "kisebb" korlátolt helyen kell küldizgetni és utazgatni, mert könnyebb azokat tartalommal feltölteni, mint 10 csrilliárd négyzetkilométernyi wastelandet/sivatagot
És egyébként az egyik író a Dying Light 2 -ben Chris Avellone, aki történetíróként dolgozott a Fallout 3- on és a New Vegas -on, Illetve a Witcher 3 -nál is segédkezett bizonyos mellékküldetések sztoriját kidolgozni. (Talán a Bloody Baron volt az egyik)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.