A Kotaku információi szerint a Google már több megbeszélést is tartott a GDC-n és a 2018-as E3-on felbukkanó játékfejlesztőkkel a téma kapcsán. A zártkörű eseményeken a vállalat a saját streaming elképzeléseit vetette össze a játékfejlesztők ötleteivel.
Továbbá kiderült az is, hogy a Google folyamatosan lehetséges partnereket keres a jövőbeli projektjéhez, illetve egyes vállalatok teljes felvásárlását sem tartják elképzelhetetlennek.
A Nintendo Life forrásainak köszönhetően már február óta tudunk arról, hogy a Google Yeti kódnéven futó projektjével próbál betörni a játékospiacra, ám eddig még nem derült ki, hogy az elképzelés pontosan mit takar.
A Yeti elvileg egyfajta játékstreaming lehetőség lenne, mely segítségével a nagy gépigényű játékokat is képesek lehetnénk futtatni alsó kategóriás PC-ken.
Ugyan még elképzelhető, hogy a projektből semmi sem lesz, az azonban mindenképpen árulkodó nyom, hogy a vállalat nemrég igazolta le az egyik iparági veteránt, Phil Harrisont. Harrison számos vezetői pozíciót töltött be 1992 és 2008 között a Sony berkein belül, míg 2012 és 2015 közt a Microsoftnál tevékenykedett.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.