Battlefront II - Palpatine még mindig problémás

  • Írta: sirdani
  • 2018. július 11.
  • Hír
Link másolása
Játékmeneti problémák miatt június 28. óta elérhetetlen Palpatine karaktere a Battlefront II-ben. A DICE ugyan elmagyarázta, hogy miért vették ki a játékból az Uralkodót, azonban hogy mikor lesz újra játszható, egyelőre rejtély.

Palpatine a Battlefront II egyik játszható hőse olyan nevek közt, mint Rey, Luke vagy éppen Darth Maul. Az Uralkodó azonban meglehetősen különösre sikerült szupererővel rendelkezik: a filmekből ismert módon képes villámokat szórni a kezével, és az alapkoncepcióval nem is lenne baj, ám a játékban nem igazán sikerült a DICE-nak a képesség finomhangolása.

Év elején a karakter képes volt a villámokkal az ellenfeleket kiiktatni a falakon keresztül, ami meglehetősen elrontotta a játék egyensúlyát. Azóta a fejlesztők többször is gyengítettek a karakteren, de a játékosok szerint a Palpatine játékmeneti dinamikája sosem lett újból az igazi.

A június 28-i patch során a villámokkal való célzást tervezték egy picit megkönnyíteni, ám váratlan hibák miatt sikerült mindent teljesen elrontani a javítással, a karakter teljesen használhatatlan lett, a DICE pedig, hogy mentse a menthetőt, teljes egészében eltávolította a játékból.

A játékosok azóta is találgatták, hogy mi lesz a karakter sorsa, míg a mai napon Ben Walke, a DICE közösségi kapcsolatokért felelős vezetője végre elmagyarázta, hogy pontosan mi történt a háttérben. „Azt tervezzük, hogy kikapcsoljuk a Kill Switch (KS) funkciót Palpatine számára. Ez azt jelenti, hogy ideiglenesen törölve lesz a karakter a játékból. Egészen addig ki lesz kapcsolva, amíg egy javítás keretein belül újra vissza nem hozhatjuk őt. Nem könnyen hoztuk meg ezt a döntést, de úgy érezzük, hogy mindannyiunk számára ez a legjobb megoldás a közelgő javításig.”

Azonban azzal kapcsolatban, hogy a végső javításra mikor számíthatunk, nem osztottak meg bővebb információt.

6.
6.
exonic
#4: A BF 1hez is volt season pass, mégis 3-4 havonta kaptunk hozzá 1-2 mapot meg 2-2 hőst, ami lássunk be, szintén kevés. Már ott sem érdekelte őket a dolog, pedig nem "ingyen dolgoztak".
5.
5.
revdav11
#4: 1. Nem ingyen dolgoznak, emberek fizettek a játékért, és az ígéretért, hogy jönnek az ingyenes tartalmak.
2. A skinekért fizetnének az emberek egy rakás pénzt, de abból sincs egyelőre sok, pedig az tényleg aranybánya lenne.
4.
4.
McDuff
#1: Senki nem dolgozik ingyen, sztem csak ennyi áll a háttérben. Te se hajtasz nagyon gondolom ha tudod, hogy a végén nem kapsz érte pénzt.
Lenne premium pass +50$-ért, úgy gyártanák a pályákat mint a kis angyal, de így hogy ingyen kell adniuk, így nem szakadnak meg a melóban, miért is tennék...
2.
2.
strike19
Én nem rég vettem meg a bugokat én is látom.
De szerintem jó játék, csak itt is a negatív marketing tette tönkre a játékot.
1.
1.
revdav11
Az egyetlen játék amivel kb. napi szinten játszom, de nagyon bénáznak a DICE-nál.

Minden finomahngolásos patch-re jut 3-4 új bug, most pedig ez...

Arról nem is beszélve, hogy folyamatosan jövő ingyenes tartalmakat ígértek, erre a Clone Wars-éra, amit megígértek 1 évvel a játék megjelenése után jön ki, 1 (!!!) új pályával.
Sajnálom, mert élvezetes játékmenet, és ha már a lootboxokat kinyírták (amikkel amúgy nem volt bajom), a skineket lehet valódi pénzért venni. Ez egy igazi aranybánya lenne, egy új skin-be nincs is annyi meló, mint egy teljesen új karaktert lemodellezni, és rohadt ötletes skinekért egy csomó pénzt fizetnének a játékosok, de az is nagyon döcög..
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...