A játékosoknak továbbra is sok kérdésük van az Anthemmel kapcsolatban, szerencsés dolog tehát, hogy Mark Darrah az utóbbi pár napban elég aktívan válaszolt ezekre Twitteren. Persze jópár töltelékkérdés is érkezett a játék produceréhez mostanában, de volt néhány igazán informatív is, amelyet mindenképpen érdemes kiemelni.
A BioWare online akció-RPG-je elég sok szempontból hasonlít egy MMO-ra. Megtudhattuk például, hogy az egy partiban tartózkodók a játék világának bármely különböző pontjain elhelyezkedhetnek majd, a program csupán akkor teleportálja majd egymáshoz őket, ha épp egy közös küldetést csinálnak.
Tovább erősítve az MMO-vonalat: a felszerelésünkhöz tartoznak majd set-bonusok is, vagyis az egy családba tartozó ruhadarabok egymást erősítik majd. A Javelin páncélunkat egyébként kedvünkre átszínezhetjük, sőt a darabok kinézetét és alakját is saját kedvünk szerint változtathatjuk - ezzel is egyedi külsőt kölcsönözve magunknak a többi játékos között.
Korábban pletykáltak arról is, hogy a karakterünk skilljei is a páncélzatunkhoz lesz kötve, de Mark Darrah ezt ezúttal cáfolta. A Javelin különféle alkatrészei csupán a felszerelésünk fejlettségét befolyásolják majd - a skill-rendszer magához a karakterünkhöz kötött.
Végül, de nem utolsó sorban szó esett a fegyverekről is. Minden játékos két fegyverrel indulhat a harcba, ezek közt pedig a szituációtól függően szabadon válthatunk. Sajnos két fegyvert nem vehetünk kézbe egyszerre, így a duplapisztolyos, vagy Reaper után esetleg a duplashotis vágyálmainkat itt nem élhetjük majd ki. Lesz azonban még egy extra fegyver-slotunk, ami jócskán megfűszerezi majd az eddig elég vanillának ható fegyverrendszert. A "gear slot fegyvereket" harmadik extraként vihetjük a harcba, ezek közt pedig olyan finomságok lesznek, mint az aknavető, a csuklóra erősített rakéták, vagy a különféle gránátok.
Az Anthem 2019 februárjában érkezik PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.