Az alapvetően monokróm (illetve helyenként vörös) látvánnyal operáló játékban központi szerephez jut a metaforikus ábrázolás, melynek során egy gyerek megpróbál értelmet találni az emberiség egyik legsötétebb pillanatában; a lengyelországi zsidók gettóba zárásában. Így válnak a német katonák értelem nélküli robotokká, az antiszemitizmus pedig egy felfoghatatlan és misztikus hajtóerővé.
A Juggler Games vezérigazgatója, Mikołaj Pawłowski elmondása szerint „a My Memory of Us története az egész stúdió számára személyes, mivel a nagyszüleink is hasonló elnyomással szembesültek a második világháború során. Ez a játék mondhatni a mi ódánk mindazért a több millió emberért, akik ezekben az időkben éltek vagy haltak meg."
A játék rendkívülinek ígérkező atmoszférájához jócskán hozzá fog járulni a narráció, melyet Patrick Stewart előadásában hallgathatunk végig. „Amikor eljött az idő, hogy narrátort keressünk, Patrick Stewart volt a tökéletes választás. A csodálatos színészi karrierje közel hat évtizedre nyúlik vissza, és már a kezdetek óta hihetetlen és érzelmekkel teli a munkája. Tehetsége és képessége a tökéletes egyvelege a mindent átható reménynek és komolyságnak, az előadási stílusa tökéletesen passzol a játékunkhoz.”
Annak ellenére, hogy a My Memory of Us egyértelmű fikció, minden egyes részletét valós események, személyek és helyszínek ihlették, akárcsak a játék kezdetén szereplő kedves kis várost, mely a háború előtti Varsó hű másolata kíván lenni.
A játék 2018. október 9-én érkezik PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re, melyeket valamivel később egy Nintendo Switch-es átirat is követni fog, egyelőre még tisztázatlan megjelenési dátummal. Az érdeklődők számára további információk érhetőek el a játék hivatalos honlapjáról.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.