Most már elkerülhetetlenül közeleg a billentyűzet- és egértámogatás a Microsoft Xbox One konzoljához. Phil Spencer, a Microsoft Xbox-részlegének vezetője az Inside Xbox legutóbbi részében árult el újabb infókat az új funkciók és lehetőségek kapcsán.
A legfontosabb részlet, hogy nem egy általános Xbox One-funkcióról lesz szó, amely minden játékban elérhető majd, inkább csak megteremtik a fejlesztők számára a lehetőséget az eszközök támogatására - a végső döntés, hogy alkalmazzák-e a technológiát, az övéké marad. Ahogyan Spencer fogalmazott, „nem érdemes elvárni, hogy a platform összes játéka mostantól támogatni fogja az egeret és a billentyűzetet. Ez a fejlesztők döntése marad.”
„Rengeteg játék létezik már most is, melyeknek szükségük van billentyűzetre és egérre, de ezek nem fognak már holnap hirtelen megjelenni konzolon. Viszont ha a fejlesztők kezébe adjuk a lehetőséget, akkor idővel egyre több ilyen játék érkezésére számíthatunk.”
Korábban már lehetett hallani arról, hogy a Razer és a Microsoft szoros kooperációban készíti az első Xbox One-billentyűzetet, mely azt sugallta, hogy egy zárt rendszerről lesz szó, ahol kizárólag csak az általuk készített (és nyilván magas árral ellátott) eszközök lesznek használhatóak.
Szerencsére nem így lett. Sőt! Spencer állítása szerint a legtöbb USB-kompatibilis vezetékes vagy vezeték nélküli billentyűzet és egér működni fog Xbox One-nal is. A Razerrel közösen készített eszköz pedig csak egy lesz a sok lehetőség közül, mely amolyan referenciapontként fog szolgálni más gyártók számára. Az eszközt egyébként a novemberben fogják bemutatni az X018 trade show alkalmából.
És hogy mikorra várhatjuk, hogy mindezek az ígéretek valóra váljanak? Nos, az első játék, mely támogatni fogja az új lehetőségeket, a Warframe lesz, az Xbox Insider Program keretében hivatalosan „heteken belül”, mely feltehetőleg azt jelenti, hogy még október során.
Reméljük, hogy az újítás sikeresen fog elsülni, és az Xbox Play Anywhere mellett a Microsoftnak sikerül még jobban összehozni a konzolos és PC-s játékosokat!
A gyerek le is vagodott ele. :D
Egy megjegyzese volt, hogy milyen ronda ps-en, pedig a jo framerate miatt (~90) medium-highon jatszik a gepen.
Mert tobb konzolostol olvastam ezt, az amugy szimplan teveszme.
Kanaperol jatszom. Olemben egy ikeas, alul parnazott laptop tarton egy logi k340, mellettem egy kemeny mouse padon meg egy szinten logi m705.
Mert a kommentemhez valasznak, meg hozzad kepest is tre.
A fejlesztok nem fogjak beletenni a tamogatast es a microsoft ugy sul be ahogy altalaban szokott.
Elmeletileg ps4-en is van, de a'sszem a fortnite-on (vagy overwatch?) on kivul nem tamogatja szinte senki.
Meg az "abakusz4" menujeben se sikerult mindkekttot mukodesre birni.
Most vagy az eger, vagy a bill, mar igy hirtelen nem is tudom, de valamelyik nem mukodik.
Illetve elotte tisztazzuk mit ertunk celzas alatt.
Lehet latni youtubeon nem is amatoroket is, ahogy ganyolnak vele.
Az eger erre a celra sokkal precizebb.
Ezzel vitatkozni tok ertelmetlen, mivel ez teny.
Egy nem fedezek alapu fps-ben, ahol nem csont kretenre van csinalva az ai, auto aim nelkul elverzel mint a huzat.
Az Aim asist es tarsai fps-ek tps-ek lenyeget veszik el.
Az bennuk a jatek, hogy lovoldozol.
Mar varom mikor jon az automata vegigjatszo funkcio, kizarolag konzol exkluzivkent...
Agyf@sz
...4 éve...
A Cross play-nél is ez volt az egyik fő indok konzol vs. pc viszonylatban.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.