Hét évet töltött korai hozzáférésben a Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues, majd tavaly márciusban végre befutott a végleges verzió. Richard Garriott bevallottan az Ultima szellemi örökösének képzelte el az MMO-t, amely végül nem sok játékost tudott megszólítani.
A Portalarium csapata így mindent feltett egy lapra, azaz free-to-play modellre váltottak.
A gazdag lore-ral és lehetőségekkel felvértezett szerepjáték egyedül is élvezetes, hát még barátainkkal vállvetve teljesíteni a küldetéseket! Nincsenek komoly megkötések, a történet teljesen végigjátszható, saját földünk is lehet, és kereskedhetünk más játékosokkal is.
Az újoncok sem csalódnak majd, hiszen az oktatómód szépen végigvezető őket az új képességek elsajátításán.
A Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues egyébként kalandos életutat járt be. 2013-ban közel 2 millió dollárt kalapozott össze a Kickstarteren, majd más forrásokból több mint 12 millióból gazdálkodhattak a fejlesztők. Így érthetetlen, miért nem szerették a játékosok - a Steamen alig több mint 300-an játszottak vele az utóbbi időben.
Az MMO a Valve rendszere nélkül is játszható, egyszerűen töltsd le a klienst a hivatalos oldalról!
Az igen.
Ettől függetlenül egy fos a SotA, bár Kickstarter utáni interjúban se értettem mit akar ezzel, pedig másfél óráig magyarázta a semmit (ráadásul maga az interjú is KS goal volt...).
A trailerből semmiféle komoly fő sztori nem jön át, ugyanaz a boss gyakás megy, mint minden más MMO-ban, a grafika sem emeli ki a tömegből. Szóval számomra nehezen érthető a dolog.
Az ilyesmi projektek kiötlőinek azért megmutatnám a Warframe-t, hogy min is kellene jelentősen túlugrani ahhoz, hogy legyen értelme pénzt kérni a végeredményért.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.