Úgy tűnik, hogy lassan révbe ér a hányattatott sorsú Crackdown 3, az X018 bemutatója alkalmával végre megtudhattunk néhány újabb nyalánkságot a nyílt világú lövöldéről - köztük azt is, hogy a Wrecking Zone névre keresztelt többjátékos mód önálló programként lát majd napvilágot.
A francia JvTV-nek hála azonban mélyebben is beleáshatjuk magunkat a multiplayer rejtelmeibe. Gyors pillantást vethetünk a játék karakter- és loadout-választó rendszerére, valamint hősünk testreszabhatóságára. Néhány fegyvert is lecsekkolhatunk, valamint láthatjuk a játék különös célzómechanikáját, amely teljes egészében ráfixál minket a kijelölt ellenfélre. Vajon mennyire működik ez majd a többjátékos módban?
A Crackdown 3 2019. február 15-én érkezik Xbox One-ra és PC-re.
Mar elore latom
Végy egy konzolt, pakold teli extra szolgáltatásokkal, de ne legyenek rá exek. Majd végy mégegy konzolt, extra szolgáltatások nélkül, de legyen rá vagy 10 ütős ex cím. Szerinted melyik lesz kelendőbb? Esküszöm haver, hogy amit itt irkáltam, az nem az agyam szüleménye, hanem színtiszta logikai következetés az elmúlt évtizedek tartályából. Vagy hogy még pontosabb legyek: tények. Ha pedig véletlen nem voltál jelen az előző 7 videójáték generációban, akkor ott a gugli, olvass egy kis "történelmet".
Bocsánat, ha néhol nyersen fogalmaztam, nem volt szándékos!
"Amíg konzolokról beszélünk, addig mindig az ex címek fogják sikeressé tenni az adott masinát. Nem a műanyag és nem a szolgáltatások. Ez mindigis így volt és jelenleg is így van. Ahhoz, hogy valóban ne az ex játékok tegyenek népszerűvé egy konzolt, ott már nagyon-nagyon fostalicska minőségű kell legyen a konkurencia masinája és az egész velejárója. "
Az pedig, hogy te milyen platformokkal rendelkezel, meg melyik a főplatform számodra, na meg hogy mit részesítel előnyben, az csakis kizárólag a te dolgod és egyáltalán nem értem hogyan kapcsolódik ahhoz, amiről én beszéltem.
A 18-as kommentelővel kell ,hogy egyet értsek.
Eléggé nagy butaság megpróbálni ennyire leegyszerűsíteni a témát és egyetlen egy tényező alapján eldönteni, hogy melyik konzol mellett teszed le a voksodat, illetve ezt a gondolatmenetet megpróbálni ráhúzni minden más emberre. Az rendben van, ha az exkluzívok befolyásolnak a döntésben, de az szerintem felelőtlenségre vall, ha ez az egyetlen egy tényező, amit figyelembe veszel egy konzol vásárlásakor a döntésed meghozatala végett. Illetve nem tudom elhinni, hogy minden ember így gondolkodna, mint ahogy te azt állítod.
Nekem volt 360-am, használtam PS3-mat, jelenleg van PC-m, gyakran szokott nálam lenni PS4 és Switch (most mindkettő van épp nálam), illetve van jelenleg egy Xbox One X-em is (a Red Dead 2 miatt).
Ha választanom kellene az összes platform közül, akkor egyértelműen a PC mellett tenném le a voksom - ami amúgy is a fő platformom. Pedig PC-re nem kifejezetten készülnek hagyományos értelemben vett exkluzív címek. De ott a 60+ FPS, az ultrawide, a régi játékok futtatásának és az emulálásnak a lehetősége, a komolyabb szintű multitasking, meg még ezernyi más dolog, ami a felhasználói élménnyel kapcsolatos. Számos tényező, melyek összeadva egy kedvezőbb platformként hozzák ki a PC-t a szememben, mint mondjuk a PS-t, dacára annak, hogy PS4-re tényleg van pár nagyon magas színvonalú exkluzív.
Ha a PS4 és Xbox One közül kellene választanom, a PS4-et választanám, de nem csak azért, mert jobb és több exkluzívval rendelkezik, hanem mert általában véve is nagyobb a támogatottsága a fejlesztők részéről, illetve hardveresen is veri a sima PS4 a sima One-t. A felerősített konzolok meg nem kifejezetten érdekelnek.
Ezzel a sorral tökéletese egyetértek, manapság a konzol lett a "budget" opció, ami nem is baj, személy szerint ezért hagytam magam mögött a PC-t, pedig én aztán törzsgyökeres PC-s volt, az életben nem hittem, hogy egy nap konzolon fogok játszani, ebben a generációban viszont annyira a részemmé vált, hogy egyszerűen nem is tudok elképzelni per pill mást, mint a konzolon játszást. Amióta elindult ez a generáció, azóta a PC-mhez még 1gb ramot se vettem s valószínű nem is fogok. Pedig ha belegondolok...anno olyan szinten PC fanatikus voltam, hogy amikor a GTX 290 volt a legjobb kártya a piacon, akkor épp eggyel alatta levő GTX 280-am volt. Konzol árakért vettem videókártyákot...most meg, valahogy tökéletesen elég nekem egy egyszerű konzol.
A Sonyt meg nem! Ez volt az egyik nagy "exkluzív" tulajdonsága, ami sikeressé tette a jó játékfelhozatal és Kinect mellett. Nem biztos ám, hogy warez nélkül is olyan sok darab kelt volna el... kb. pariban voltak, ez billentette feléjük a mérleg nyelvét és emiatt a mennyiség miatt bízták el magukat tévesen a jelen generáció bejelentésekor.
Ezt a felzárkozó erő, ami hiányzik az MS-ből jelenleg...kihoztak az X-et, de ez még nem egyenlő a felzárkózással, ez a generáció már semmi eshetőségben sem lesz döntetlen olyan szinten főlényesen vezet a Sony s sajnos ennek mi játékosok is megittük a levét, mert a Sony kicsit hátradőlt a kezdeti lendület után, viszont hiába a vita eltelik 2 év, jön a PS5 s mivel jobb hardwere lesz, mint az X-nek akkor Sony szopkodás lesz...ilyenek az emberek.
A konzolok mindig is a plusz kinálat miatt lesznek népszerűek, vagy éppen annak nem léte miatt ellenszenvesek, ez soha nem fog változni, ameddig a hardver közti különbség az esetek döntő többségében alig mérhető. Az X is már kint van 1 éve és csak most kezd kezd valami különbség látszani, de ez még mindig nem system seller különbség szerintem. Én pl. tisztában voltam az erőviszonyokkal, mégis PRO-t vettem és egy percig sem bántam meg, mert megannyi plusz tartalmat kapok cserébe. Persze nincs Forza...de azt letudom nyelni.
Ami az árakat illeti, nem ismerem a Game Pass-t, biztos jó, de ameddig 3000 forintért tudok venni egy Last of Us-t vagy egy Tomb Raider Anniversary Editiont leárazáskor, addig nem nagyon tudok panaszkodni az árakra. Jövő héten jönnek a black friday akciók, biztosan nem lesz rájuk panasz.
Meg kell értened, hogy egy dolog amit állítasz:
" Ha valaki vesz egyet magának, akkor azt feltehetően játékok százai miatt teszi..."
Mert játékok százaival mindegyik korhű konzol rendelkezik, de úgyis az lesz a kelendőbb, amelyik ezek mellé még desszertet is kínál! Nem egy-két tortaszeletet, hanem egy egész tortát, ráadásul a legjobb pékségből!
Viszont ezt mesélnem sem kell, mert az elmúlt kb 7 generáció önmagáért beszél. NES, Snes, Sega, N64, PS1, PS2, X360 stb. Egészen mostanáig. Tényleg olyan mintha a kézenfekvő dolgokat kéne itt magyaráznom...
Nos, Xbox-os vonalon ott voltak a Forza, a Gears of War, a Halo részek, illetve a Fable részek, meg egy-két nagyon-nagyon réteg JRPG (pl. a Lost Odyssey). Ellenben PS-en ott voltak az Uncharted, a Motorstorm, a Killzone, a Gran Turismo, a Ratchet and Clank, a Sly Cooper, a God of War, a Yakuza, a Kingdom Hearts, valamint a Persona részek, továbbá a Metal Gear Solid 4, a The Last of Us, meg még számos más nagyobb cím, illetve JRPG, amik hirtelen nem jutnak eszembe.
A Microsoft konzolja mégis magasan diadalmaskodott a PlayStation 3 felett, dacára annak, hogy jóval kisebb múltjuk és kultuszuk volt, mint a Sony gépének, emellett még beárnyékolta az Xbox 360 kezdeti éveit a hírhedt RRoD hiba is. A Sony-nak mégis a generáció végéig kellett keményen küzdeni, hogy az Xbox 360 mellé feltornásszák magukat.
De mi is adta el az Xboxot? Főként a sokkal kedvezőbb ár és az, hogy a Sony tökönlőtte magát a 2006-os E3 konferencia alatt. Aztán persze az Xbox részéről ott volt még a sokkal ergonomikusabb és jobb anyagminőségű kontroller, a messzemenően stabilabb és kifejlettebb felhasználói felület, illetve online rendszer, na meg a fejlesztőbarátabb hardver a PS3 agyonbonyolított Cell CPU-jával ellentétben... így kvázi minden multiplatform cím (azaz a játékok 99%-a) jobban nézett ki 360-on.
Az a helyzet, hogy az, hogy mindenki az exkluzívok miatt vesz meg egy adott konzolt, az csak egy hiú ábránd. Ha valaki vesz egyet magának, akkor azt feltehetően játékok százai miatt teszi, amikkel majd az elkövetkező években játszani fog... nem pedig 10 exkluzív cím miatt. Nem racionális döntés egyszerűen 10 jó exkluzív miatt megvenni egy konzolt pl, ha a másik konzol a többi 100-200-300 multiplatform cím esetében messzemenően jobb élményt nyújt és mondjuk jobb árral is rendelkezik mellette, meg jobb a felhasználói élménye, stb.
Az exkluzívokra inkább csak afféle jutalomfalatokként kell tekinteni, amik megerősítenek abban, hogy jól döntöttél, hogy az X-Y konzolt választottad - de nem jó úgy gondolni rájuk, mint elsődleges döntésmódosító tényezőkre.
Én azt kívánom, hogy exek terén mindegyik konzol tegye oda magát a következő generációban!
Ezt a gent a Sony nyerte. Ha a Microsoft legközelebb nem baltázza el a startot akkor a szolgáltatások és a minőség oda fogja verni a japókat, gondolok itt a konzol jobb kidolgozására, kontrollerre, a régi játékok portolására, a game passre, és személyes álmom hogy a Kinect is visszajöjjön, rengeteg boldog órát adott nekem X360-on.
Idén rengeteg jobbnál jobb ps4 exkluzív címet adtak ki, xboxra pedig jött Forza, és State of Decay 2 (ami talán elment volna az előző generációban).
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.