Úgy tűnik, egyik The Walking Dead-játék fejlesztése sem végződhet happy enddel. Az Overkill Software próbálkozása ambiciózus volt, hiszen a Payday kooperatív mechanikáit vegyítette volna a népszerű IP-vel. A washingtoni zombihajsza azonban eléggé félresikerült, fogalmazzunk úgy, hogy a játék nem vált instant klasszikussá. A középszerű minőséget és a rengeteg defektet pedig az eladások is tükrözik, azok ugyanis jócskán alulmúlták az anyavállalat, a Starbreeze elvárásait.
Mindez pedig komoly következményekkel jár a fejlesztőkre nézve. A csapat először is úgy döntött, hogy radikális átszervezésekre lesz szükségük, melynek első lépéseként az eddigi CEO, Bo Andersson Klint hagyta ott a pozícióját. Klint 2013 óta vezette a vállalatot, így ő felügyelt akkor is, amikor a stúdió hatalmas sikereket ért el a Payday 2-vel.
Az Overkill's The Walking Dead gyenge teljesítménye azonban a csőd szélére juttatta a svéd stúdiót, így a leépítések mellett a játék árából is hamar le kellett faragniuk. Az átszervezések időszakában a vezetést Mikael Nermark vette át, aki ebben az ingatag időszakban ideiglenesen átvette a CEO szerepét. Nem ez az első eset erre, hiszen 2011 és 2013 között szintén ő ült ebben a székben.
Ami pedig a céget illeti, a Starbreeze a stockholmi kerületi bíráságnál jár Canossát. A fizetésképtelenné vált stúdió benyújtotta a kérelmét abba a svéd programba, amely az ilyen esetekben a vállalatok felépülését, anyagi talpra állását segíti.
A teny attol meg teny: mindket csapat amint ujitott egybol megbukott.
A studioknal meg igenis mindig ulnek kretenek. Nem hinnem higy az elet barmely teruleten lenne olyan csapat, ahol 100℅-ig zsenik ulnek. Amugy akik itt zsenik voltak mar leleptek es osszedobtak mas 4es co-opot pcre.
Ja, és kb. 1 millió komment meg ilyenkor van, hogy "nem mernek újítani, csak ugyanazt nyomatják". Egy Payday 3 is lehet kockázatos. Ha "ugyanolyan" mint a kettő akkor azért, ha változtatnak akkor azért. Állati könnyű mindíg okosnak lenni, de azért naivitás azt képzelni hogy a stúdióknál állandóan full kretének ülnek akiknek fogalmuk sincs semmiről, de bezzeg Te tudod a tutit. Sokszor egy játék sikeressége szerencse is. Ráadásul azért a fejlesztés idő, ami jó ötlet a kezdéskor, lehet hogy már nem akkora durranás mire kész van. Azért nem olyan egyszerű ez. De amúgy nyugodtan mehetsz stúdió CEO-nak, és mutasd meg a népnek hogy kell ezt csinálni...
Amig vmi jól megy igenis biztonsagi jatekot kell jatszaniul es tobb penzt osszeszedni a kesobbiekhez amibol tudnak ujitani. Semmi ordongosseg nincs benne. Sleeping dogs sikeres lett, kapasbol valtottak, nem jott be bebuktak. Okos otlet volt? Nem. Hazardiroztak. Ezek ugyanezt csináltak. Payday3at var az ember akkor hiaba ad ki mast mar eleve kevesebb embert erdekel. Raertek volna váltani,ujitani.
a masodik resz szerintem ugyanugy tarolni fog.
a "biztonsagi jatekra" hajto cegek meg, akik csak magukat ismetlik, lathatoan dolnek be, mert mar bottal sem piszkalja a gamer ugyanazt a szart amit otvenedszerre akarnak a torkan jopenzert lenyomni. (telltale, starbreez)
Az biztos. A Walking Dead cím már nem vonzza, hanem taszítja a játékosokat, ráadásul minden, amit képvisel már klisésnek számít.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.