A God of War nemcsak megújult játékmenete és emlékezetes pillanatai miatt az év egyik legjobb játéka, hanem varázslatos zenei aláfestése miatt is. A Santa Monica Studios ez utóbbiról emlékezik most meg egy zenés videóval.
A PlayStation Blogon megjelent egy érdekes bejegyzés, ami a God of War zenei anyagának elkészültéről árul el részleteket. Ennek apropóján pedig készült egy zenés bemutató is, ami spoilereket sem mellőzve alaposan végigköveti Kratos epikus utazását.
Amit viszont én még senkit nem láttam említeni, hogy a másik ilyen "challange realm", Nilfheim, gyakorlatilag egy leegyszerűsített roguelite mód.
Nekem maga a játék annyira nem volt nagy szám, mint amilyennek szeretik beállítani, de épp a fentiek, és a hozzáállásuk miatt nagyon tisztelem a csapatot. Kiadhatták volna ezeket DLC-nek is, de nem tették. Bár opcionálisak, és egyesek nem is találkoznak velük, benne vannak a játékban, nem vágták ki, ezzel is hozzájárulva ahhoz, hogy a mai trendek ellenére úgy érezd, hogy a teljes csomagot kaptad a pénzedért. Bármi egyéb sunyi húzásnak sem láttam nyomát, csak egy jó játékot akartak letenni az asztalra, és így is történt.
Sokszor azt tapasztalom hogy a zenére nem adnak, pedig legalább annyit számít mint a grafika.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.