Egészen a '60-as, '70-es évekig megyünk vissza a DiRT Rally 2.0-ben. Irányíthatjuk benne az Alpine Renault A110 1600-at Új-Zéland nyomvonalain, vagy éppen a Ford Escort Mk II-t az ausztrál homokban. Az Audi Sport quattro S1 E2-t sem kell bemutatnunk a hozzáértőknek, ahogy a nyolcvanas évek más híres Group B-járműveit sem.
Colin McRae 1995-ös Subaru Imprezája is egy ikonikus autó, naná, hogy ez sem marad ki a Codemasters alkotásából. Ám függetlenül a retrótól, a játék amúgy is elképesztő, hiszen a terep folyamatosan deformálódik, így nem mindegy, hogy hányadik indulóként vágunk bele az időmérésekbe.
A DiRT Rally 2.0 február 26-án robog be PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
Mint az első részben? Nahát! Ott is volt 60-as 70-es évek, meg group B is. Ok lesz azért pár új verda.
Az első részben fura hogy az elején nagyon gáz az irányitás. Aztán ahogy fejleszted a csapatodat egyre jobb lesz. Elöször én is azt mondtam, hogy ez meg mi a ...??! Aztán fél év múlva elővettem nekiálltam rallycrosst nyomatni benne és úgy belejöttem, hogy a rallyt is végigoltam a legnehezebb fokozatot kivéve.
Mondjuk én minden autós játékot eurobeat aláfestéssel tolok.
https://youtu.be/cd6pdhNvN7Y
https://youtu.be/xHWxVlEnahk
https://youtu.be/VCMIunnTd1g
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.