Még az ág is húzza a kiadót: a Starbreeze bakot lőtt az Overkill’s The Walking Deaddel, hiába állt mögötte az irtó sikeres Payday-széria fejlesztője. A szerencsétlenség folytatódik, hiszen a februárra datált konzolos verzió premierjét bizonytalan időre elcsúsztatta a cég.
A virágnyelven fogalmazott indoklás szerint a kiadó jelenleg a stúdió "teljesítményét" vizsgálja felül, és amint sikerül zöld ágra vergődni, már sokkal biztosabbat is tudnak mondani a PS4-es és az Xbox One-os verzió új dátumáról.
A kiadó nehézségei ott kezdődtek, amikor a PC-s Overkill’s The Walking Dead sem kritikailag, sem pénzügyileg nem lett sikeres - a Starbreeze Studio 11,3 millió dolláros veszteséget írt le 2018 harmadik negyedévében. A svéd cégnek ráadásul a hatóságokkal is meggyűlt a baja: bennfentes kereskedelemmel gyanúsították decemberben az egyik vezetőt.
Mi azt tanácsoljuk a fejlesztőknek, hogy először a PC-s verziót tegyék rendbe, és aztán már beszélhetünk a konzolos változatokról.
"ÁPRILISRA vártuk a hányatott sorsú kooperatív anyag PS4-es és Xbox One-os változatát"
Konkurens honlapon pedig ez olvasható: "A FEBRUÁRRA tervezett rajtot határozatlan időre eltolták"
Akkor most melyik? Hát ez nagyon komoly, hogy 3 különböző hónapról kaptam információt, abból 2 egy és ugyanazon oldalon, ugyanabban a hírben szerepel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.