Pár napja attól volt hangos az internet, hogy belső információk szerint az Electronic Arts végleg elkaszálta az egyik nagy Star Wars-projektet. Mint ismert, az először a Visceral Games bezárásához vezetett, majd az EA Vancouver sem boldogult vele, így a kiadó fejesei úgy döntöttek, hogy mivel túlzottan korai fázisban van a játék, a költségek pedig már így is elszabadultak, inkább nem készítik el az eredetileg lineáris, történet-vezérelt játékot, amely utólag egyébként egy online közösségi élménnyé nőtte ki magát.
Ennek apropóján merülhetett fel a kérdés a hírt megszellőztető Kotaku egyik szerkesztőjének a Twitter-oldalán, hogy mi is a helyzet a régóta pletykált következő Knights of the Old Republic-felvonással. Jason Schreier, a magazin munkatársa válaszában elmondta, hogy információi szerint a BioWare több alkalommal is jelezte a kiadónak, szeretné elkészíteni a harmadik részt, de erre eddig mindig nemleges válasz érkezett.
Schreier úgy tudja, hogy egyrészt az Electronic Arts a most kiesett Star Wars-játék mellett egyébként is dolgozik hasonló lineáris kalandokon, állítólag a Respawn-féle Star Wars Jedi: Fallen Order is ilyen lesz, másrészt korábban legalább három olyan történetközpontú kalandon is ügyködtek belsős stúdiók, amelyek valamilyen "csempész" karakter körül zajlottak volna, viszont ezek mindegyike ment a kukába. Ennek oka pedig, hogy a kiadó a büdzsé miatt biztonsági játékot játszik, vagyis igyekszik a rajongók igényeihez igazodni, a rajongók pedig még mindig csak fénykardozást és jediket szeretnének látni, az univerzum más érdekes szereplői nem igazán érdekli őket.
Tulajdonképpen ez az oka annak is, hogy a BioWare nem kapott engedélyt arra, hogy dolgozni kezdjen a KotOR harmadik epizódján, azoknak a száma, akik ugyanis régóta várják a folytatást, valószínűleg nem tesz ki akkora bázist, amiért anyagilag megéri dollártízmilliókat a fejlesztésbe ölni.
A Mass Effect és a Dragon age az ő művük.A Dragon age 2 előtt kurvultak el ennyire,de valahol érthető,mert elég megnézni,hogy mit csináltak egy-két csapattal,aki nem úgy pattogott(Visceral,Black box,Maxis,Pandemic,stb.).
Ez az Anthem pl egy multis coop lövölde lesz. Nem fog single játékélményben és kidolgozásban sem egy Mass Effect 2-t, Deus Ex-et, vagy bármit sem letaszítani a trónjáról. Biztos lesz olyan, mint a Destiny 1-2, vagy a Division, esetleg Ghost Recon Wildlands. Egy ilyen farmolós, dailyzős, gyűjtögetős, DLC vevős multi lövölde item shoppal. Hogy hogyan mondhatom rá ezt? Hát úgy, hogy ilyen lesz.
Ezt ennyi infóból megmondom.
Engem ugyan egyáltalán nem érdekel az Anthem , de én sem tudom nagyom mire vélni ezeket a kirohanásokat, amikor alig tudtok részleteket. Azért ez nem egy röpködős Fortnite lövölde lesz. A multi se Battle Royal.... És honnan tudod milyen lesz a sztori ? Mint amikor egy 30 másodperces film trailer után azt mondja valaki hogy "UNALMAS FOS". What ? Nem érdekel, oké. Nem tetszik a látvány, stb... oké, de olyan aspektust ne ekézz már, amiről nem tudsz semmit.
EA-val előbb végre szakítsanak, + pár régebbi arcot igyekezzenek a csapatukba visszaszerezni, úgy talán lenne esély 1 jó folytatásra...
És persze sosem felejtik el hozzá tenni, hogy egy igazi bioware sztori, meg sztori, meg karakterek, meg sztori és mindenki megtalálja majd a számítását meg sztori és még multi is van meg sztori is. Meg mindenkinek mindent lehet benne és mindenhogyan jó a játék.
Ez ugyan az az okosság, mintha elmennél egy autós oldalra és kiírnák az új 3 hengeres 1000 köbcentis ford fókuszhoz, hogy egy igazi ford, úgyhogy lehet vele indulni a Dakar-on, a forma 1-ben, 25 tonnás utánfutót lehet vele húzni, tömegközlekedésre alkalmas, mert 5 player elfér benne és még dísznek is jó, mert szép színe van, ráadásul még vegetáriánusok és muzulmánok is mehetnek vele, mert nincs benne disznóhús - egyszóval mindenre jó. Persze kaphatsz hozzá üléshuzatot meg felnit az item shop-ban, ami csak kozmetikai kiegészítő.
Na ugyan ez a butaság van a gaming marketingben is.
Igen, és a pénzhez meg olyan sztorit akartak, amit nem kell beszuszakolni valahogy az eredeti kánonba.
"Másrészt, de befért volna egy új trilógia."
Nem is ezt mondtam, csak nem ez.
Másrészt, de befért volna egy új trilógia. Kicsit ugrálni kellett volna a timelineon, nem egy elvarrt szálat folytatni. De muszáj volt a nagy öregeket bohóckodásra hívni, mert azzal lehet igazán a klasszikis trilógia rajongóit a moziba csábítani.
Na egy Star Wars cím ami hasonló felépítésű mint azok. Persze normálisabb kivitelben, aza nem grindfest az egész.
Kb végtelen lehetőségek tárháza.
Ha ez nem érné meg hosszú távon nekik...hááát..
Szerintem azért nem elsősorban minőségi okai vannak, csak Lucas már nem akart több filmet, úgyhogy nem "zavarta" , a Disney meg fél hogy valami külső sztori "megkösse" a kezüket. Ezért kellett a kánon-t is újraindtania, hogy szabad keze legyen.
Egyébként imádom azt a képet amit osztogatnak az emberek, hogy az EA alatt hány SW játék készült és mennyi a Lucasarts alatt. Csak azt nem veszik figyelembe az okosok, hogy a Lucasfilm minden trágya könyvre, meg történetre áment mondott, míg a Disneynél rohadt kemény szabályozások vannak az új kánont illetően. Szóval mielőtt megint itt szidnátok az EA-t, jobb ha elgondolkodtok picit.
Főleg az anthemmel kapcsolatba mikor még pvp se lesz benne vagy legalábbis nincs róla hír mit zavar hogy más akinek vannak haverjai akikkel tudja tolni azokkal szeretné nem egyedül.
Világra való hülyeség.Egy új ip-t meg senki nem vár,mégis sikeres tud lenni,ha megfelelő a minőség és a marketing.Biztos van benne kockázat..Miben nincs...De jobban profitál az évenkénti "filléres" copypaste félkész játék 60 dodoért....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.