A Survival módot úgy tervezték, hogy mindenki számára rengeteg kihívással kecsegtető PvP-élményt nyújtson. A közösség az elmúlt időkben nagyobb kihívást és kevesebb korlátozást kért a PvP során, s a kívánságokat a Bethesda meghallgatta.
Amikor az év során elstartol a Survival bétája, a játékosok választhatnak, hogy az Adventure módot vagy a Survivalt részesítik-e előnyben. Előbbi felel meg a szokásos Fallout 76-élménynek. Mindkét mód ugyanazokat a küldetéseket, eseményeket és sztoridarabkákat vonultatja fel, de a túlélőmódban eltörlik a PvP-korlátozásokat. A csapattársainkon kívül minden játékos ellenségesnek lesz jelölve, és bármikor csatát kezdeményezhetnek.
Ebben a módban a büntetések és a jutalmak is sokkal nagyobbak lesznek. Ha fűbe harapunk, nem használhatjuk a seek revenge respawn-opciót, kizárólag a Vault 76-ban vagy a CAMP-ben éledhetünk újjá.
A Bethesda márciusra tervezi a Survival mód indítását, egyelőre bétaként.
https://index.hu/techtud/2019/01/26/atomic_las_vegas_atomrobbantasok_gombafelho_nuklearis_tesztek_hideghaboru/
Jahh, látszik rajta a Doom-ot készítő id keze nyoma... Nem.
A 3-as reboot jol sikerult, de az atmenet volt a ketto kozott, vagyis mar nem rpg, de meg nem akciojatek.
A 4-esbe direkt atirtak a gunplayert felelos reszet a motornak (id segitett ebben a szomszedbol), hogy meg jobb legyen a lovolde resz.
A 76-ban meg tovabb finomitottak az akcio reszt.
(FNV-t kihagyom, mert nem ok csinaltak)
Ekozben a komplexitas, az interaktivitas, a dontesek szama es azok sulya, a karakterek melysege, a vilagra gyakorolt hatas, stb. folyamatosan csokkent. Butult. Amig 1-2ben azt csinaltal es ugy, amit es ahogy akartad, addig a haromban mar csak elvetve voltak komolyabb dontesek es ra voltal kenyszeritve bizonyos elemekre, a negyben pedig mar alig volt beleszolasod a dolgokba. Na a FO76-ban meg kvazi semmi. Interakcio? Mar a 4-ben latott "egy kifejezeses" dialogust is sikerult kiherelni a 76-ban :D Kuldetesek? Hagyjuk mar, a kitalalt radiant AI-val megoldottak a nagyjat a 4-nek (hello Preston, csokoltatom a ku....), a 76-ban mar a random is elveszett, 5 percenkent respawnolo copypaste eventek vannak.
Butult, egyszerusodott, romlott a sorozat. De, mivel kozben atalakult egy lovoldeve az egesz, igy nagyon nincs ezen mit csodalkozni, a fakocka egyszerusegu jatekmenet pont eleg, ha az akcio porog es a golyok zaporoznak.
A jatek a terveknek megfeleloen egy looter-shooter lett az ismert univerzumban es az uj generacionak keszul, nem a mostani 40+ korosztalynak. Azoknak ott a gog.com.
Sajnos ennek a sorozatnak mar reszeltek, a kovetkezo reszek sem fognak valtozni.
Mindezek tetejében a játék rendszeresen kifagy, van hogy 5 percenként, máskor akár 50 percet is kibír fagyás nélkül. Ez nem egyedi probléma, sok embernél van jelen a probléma, de akik jeleztek a supportnak ,azokat lekoptatták. Általában PS 4 -en és Xboxon is előfordul, illetve AMD processzoros PC -ken (A konzolok is ugye amd -re építkeznek). Elég szomorú, hogy rajta vannak a tartalombővítéseken, de ezzel nem tudnak mit kezdeni, közben meg megy a sírás, hogy csökken az aktív játékosbázis.
Ha tehetitek, kerüljétek el, nem gondoltam volna hogy ezt írom , de ilyen technikai gondok mellett ez nem hogy a 20, de még az 5 eurót sem éri meg.
Reggel nem tudtam aludni, gondoltam kipróbálom.
Szokásos Fallout karakter (trait-ekkel Luck 11, Int 10, minden más 5).
Egyszer csak eltelt 8 óra ingame...
1:1-ben klasszikus Fallout, hangulatban és játékmenetben (kedvencem a 3 balfasz, akik mind meg vannak győződve, hogy a többiekbe belemászott egy emberevő szimbióta féreg és az irányítja), csak áthelyezve a (volt) Szovjetunióba.
Itt 1986-ban tört ki az atomháború, 2005-ben játszódik, a játékos karaktere egy ATOM ügynök (helyi Brotherhood of Steel).
Mivel indie játék ezért (egyelőre) vannak hibái (pl. őrök lesz**ják, hogy valaki egy késsel bökdösi a PC-t...), de szerethető cucc, ennyi pénzért meg pláne.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.