Hamarosan felzenghet az old-school MMO-játékosok csatakiáltása, nyáron ugyanis elstartol a World of Warcraft: Classic, amely a nagy múltú online szerepjáték eredeti, kiegészítők nélküli élményét eleveníti meg. Az ilyen játékoknál azonban elengedhetetlen, hogy az élő és lélegző világ az idő múlásával egyre nehezebb kihívásokat állítson a hősök elé - ehhez pedig természetesen társulnak az egyre komolyabb fegyverek és páncélok.
Ha tehát a vanilla WoW teljes tartalmát egyszerre megkapnánk, akkor a korai raidek és dungeonök hamar elveszítenék vonzerejüket. Ezért döntött úgy a Blizzard, hogy adagolva, hat fázisra osztva frissíti majd a játék tartalmát. Végérvényben persze eljuthatunk Naxxramas lebegő citadellájába, de mint minden valamire való kalandor, először nekünk is a Molten Core bugyraiban kell bemutatnunk, hogy Ragnaros nem is olyan fickós jószág, ha van rajtunk elég fire resist gear. A fázisok tehát a következők szerint alakulnak:
Első fázis:
- Molten Core
- Onyxia's Lair
- Maraudon
Második fázis:
- Dire Maul
- Azuregos (World Boss)
- Kazzak (World Boss)
Harmadik fázis:
- Blackwing Lair
- Darkmoon Faire
- Ekkor kerülnek be a játékba a Darkmoon Deckek is
Negyedik fázis:
- Zul'Gurub
- Greed Dragons (World Boss)
Ötödik fázis:
- Megkezdődik az Ahn'Qiraj War Effort esemény
- A War Effort teljesítésével megnyílik Ahn'Qiraj mindkét raidje
- Élesednek a Dungeon loot változtatások, a T0.5-ös szett és a Relicek
Hatodik fázis:
- Naxxramas
- Scourge Invasion esemény
#17: Teljesen egyetértek.
Személyes véleményem hogy a pénzért vásárlás lehetősége - még ha csak kozmetikai dolog - ennek az "örömét" és az "értékét" is elveszi az emberektől. Kit érdekel ha szembejön veled egy legendary outfit ( amiért mondjuk amúgy keményen meg kell dolgozni ) ha valaki az első 10 percben vesz magának.... Jó persze egy kozmetikai dolog azért más kicsit , de talán érthető mire gondolok.
Ne legyen igazam, sőt ez csak vélemény, mégis úgy gondolom, hogy nem véletlen, hogy a játékipar nagyrésze elment egy casual irányba. A fizetőképes játékokkal komolyan játszó korosztály felnőtt, gyerekei lettek, családja... Melózik, és igen ritkán, vagy csak tényleg nagyon jó dologért képest órákon keresztűl farmolni.
Szerintem egy 2005-ös játék nem ilyen. Lehet hogy tévedek, de biztosan a többség ma már nem fogja bírni a classicot.
Azt mondjuk nem szeretem ha tologatják előttem a max szintet. Az első 2 MMO amivel kezdtem fix level 100-as volt, évekig tartott felfedezni a kontentet (a végére sem voltam mindenhol) és ez így volt jó. Így minek küzdeni egy jó cuccért ha eléred a szintet és kipeccselik és más lesz a csúcs?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.