Az Unreal Engine-ről sem feledkezett meg az Epic Games. Az idei Game Developers Conference-re három kisfilmet hozott magával a cég, amelyek a motor képességeit hivatottak bemutatni.
Az első a Troll címet viseli, és a Goodbye Kansas és a Deep Forest Films heteken belül megjelenő munkájából ad egy kis ízelítőt. Az Alicia Vikanderről mintázott hercegnő és a tündérek játszadozásába belerondító troll története persze most csak egy keretet adott a lényegnek: a ray-tracinget is magába foglaló brutálisan jó fény-árnyék effektek és tükröződések bemutatójának. A film egyébként az Unreal Engine 4.22-es verziójával készült, és a GDC színpadán valós időben renderelték egy NVIDIA GeForce 2080 Ti videokártya segítségével.
A Rebirth a Quixel stúdió munkája, ők az Unreal Engine 4.21-et használták, és a céljuk az volt, hogy bemutassák, milyen fotorealisztikus látványra képes a motor mindenféle spéci kód és kiegészítő nélkül. A Quixel kizárólag az Unreal Engine-assetekkel és fotogrammetriával hozta össze az alábbi demót, a csapat egy hónapot töltött Izlandon, hogy beszkennelje a helyszínül szolgáló tájakat.
Az utolsó kisfilm a Chaos címet viseli, és a Robo Recall című VR-játék világában játszódik. Az igazi érdekesség persze itt is a technológia, amit történetesen az Unreal Engine 4.23-as verziója szállított: a Chaos a motor fizikai képességeire fókuszál, és ahogy látható, az változatos mértékű és rendkívül látványos rombolást tesz lehetővé a játékokban.
Sztem a mi életünkben már simán meglesz, a ray-tracing is annak az előjele, már tényleg a valóságot szimuláljuk.
Azt nem tudom hogy ha úgy fog kinézni pl egy Witcher mint a 2. videóban (vagy még ettől is jobban) hogy fogunk felállni a konzol/PC elől?
Pedig anno én még egy doommal is jót szórakoztam...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.