Bizonyára már sokan nem emlékeznek rá, pedig a készítők többször is felhívták rá a figyelmünket, hogy 2018 a DayZ éve volt… Nos, úgy néz ki, hogy idén ismét adnak egy esélyt a játéknak, jövő héten rajtol el a PS4-es verzió.
A Szovjetunió felbomlása utáni Chernarus térségben egy ismeretlen vírus ütötte fel a fejét, mely a lakosságot vérszomjas szörnyekké változtatta, az általunk ismert civilizáció pedig kezd romba dőlni. Néhányan azonban immunisak a járványra, és éppen ezért eszeveszett küzdelembe kezdenek a túlélésért.
Pár nap múlva pedig a PC-s és Xbox One-os játékosok mellett a PlayStation 4-tulajdonosok is belevághatnak ebbe a zord kalandokkal teli túlélésbe, a DayZ ugyanis a jelenlegi tervek szerint május 29-én rajtol el a Sony konzolján.
Csak eddig is futó-szimulátornak csúfolták a játékot (nem véletlenül, nagyon sok az üresjárat, mert óriási a térkép), de most a legújjabb verzióban a sprintet is megnehezítették, sokkal több energiát emészt fel mint eddig, ezért sokkal több étel és ital kell, amiket nem egyszerű felhalmozni. Így az eddigieknél is nehézkesebb és lassabb lett a játék. Nagyon hardcore túlélés lett. Eddig egy sprintből kb negyed úra alatt ott voltál a katonai bázisokon, ahol fasza feygvereket, katonai felszereléseket lootolhattál. Most nagyon ki kell számolni és odafigyelni hogy eljuss odáig.
Igy leirva jonak tunik.
A zombikat e jelenegi formájukban hanyagolni kéne, mert nevetséges, hogy kb semmit nem lehet csinálni ellenük. A közelharc használhatatlanul bugos, átfolynak a falakon, zárt ajtókon, szóval még elbújni sem tudsz, néha gondolnak egyet és a lövedékre sem reagálnak...
Az alapötlet/a fegyverek részletessége, viselkedése, a környzet, a térkép zseniálisak. Sajnos a kivitelezés rettentő gyenge.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.