A Dying Light folytatása gyakorlatilag minden területen óriásit fejlődik, így nem csak a parkour-elemek bővülnek ki, és lesz például nagyobb hangsúly rajtuk a harcok közben is, de a harcrendszer és a szerepjátékos vonal is komolyabb változásokon esett át.
A második résznek új főhőse lesz, Crane helyett egy Aiden nevű fickót irányítunk majd, aki igyekszik a túlélők által felhúzott városban fenntartani a rendet és nem hagyni, hogy eluralkodjon a káosz, és kitörjön az anarchia. A küldetéseket többféle módon is lehetőségünk lesz teljesíteni, a döntéseink pedig hatással lesznek arra, hogy a városban milyen irányban alakulnak majd a dolgok.
A folytatás jövő tavasszal jelenik meg PC-re, PlayStation 4-e és Xbox One-ra.
Érthető ha a játék inkább arra ösztönöz hogy közelharcban nyomjad, ezzel rohadt körülményessé téve a hangtompítós cuccot (egyszer se használtam) de technikailag volt rossz, nem játékmenetben butították...
és most jön ez az új rész, egy halom emberrel, valószínűleg még fontosabb lesz a távolsági harc, ezért csak imádkozni lehet hogy normális legyen
hogy a videóhoz is szóljak:
Az elsőben a kampó már nem realisztikus, de jó cucc, játék, elfogadja az ember. Viszont amikor ejtőernyőt dobsz ki a levegőben, akkor úgy érzem túl messzire mentek a készítők, mintha nem lenne következménye egy rossz ugrásnak, és remélem csak 1x használatos.
Lassúság: szintén remélem, hogy csak a videó kedvéért volt ilyen szinten lassú az egész, futás meg minden. Az elsőben voltak ilyen kihívások, néha már azt sem tudtam merre nézzek a következő pontért, olyan gyorsan futottam, itt kb 10x lassabb volt ahhoz képest.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.