Dying Light 2 - megtekinthető a teljes E3-as demó

  • Írta: Shifty
  • 2019. augusztus 27.
  • Videó
Link másolása
Ugyan az E3 alatt több alkalommal is láthattunk friss mozgóképes anyagokat a Dying Light folytatásáról, de végre befutott a Los Angeles-i expón bemutatott teljes bemutató is, amit a játék vezető dizájnere, Tymon Smektala narrál.

A Dying Light folytatása gyakorlatilag minden területen óriásit fejlődik, így nem csak a parkour-elemek bővülnek ki, és lesz például nagyobb hangsúly rajtuk a harcok közben is, de a harcrendszer és a szerepjátékos vonal is komolyabb változásokon esett át.

A második résznek új főhőse lesz, Crane helyett egy Aiden nevű fickót irányítunk majd, aki igyekszik a túlélők által felhúzott városban fenntartani a rendet és nem hagyni, hogy eluralkodjon a káosz, és kitörjön az anarchia. A küldetéseket többféle módon is lehetőségünk lesz teljesíteni, a döntéseink pedig hatással lesznek arra, hogy a városban milyen irányban alakulnak majd a dolgok.

A folytatás jövő tavasszal jelenik meg PC-re, PlayStation 4-e és Xbox One-ra.

13.
13.
user101
Látom itt a többségnek gondjai vannak a szövegértelmezéssel és az iróniát se igazán tudják, hogy eszik-e vagy isszák... Kár értük, igazán jó ügynökök voltak. :)
11.
11.
markoci555
Most hogy szóba jött a lőfegyver, ironikusan vagy anélkül, eszembe juttattátok a játék szinte egyetlen negatívumát... a célzás olyan durván ocsmányszar volt, hogy az hihetetlen... de még így is kellett a fos, mert emberek ellen is volt harc, plusz nagyon szorult helyzetekben megmenthet.
Érthető ha a játék inkább arra ösztönöz hogy közelharcban nyomjad, ezzel rohadt körülményessé téve a hangtompítós cuccot (egyszer se használtam) de technikailag volt rossz, nem játékmenetben butították...
és most jön ez az új rész, egy halom emberrel, valószínűleg még fontosabb lesz a távolsági harc, ezért csak imádkozni lehet hogy normális legyen

hogy a videóhoz is szóljak:
Az elsőben a kampó már nem realisztikus, de jó cucc, játék, elfogadja az ember. Viszont amikor ejtőernyőt dobsz ki a levegőben, akkor úgy érzem túl messzire mentek a készítők, mintha nem lenne következménye egy rossz ugrásnak, és remélem csak 1x használatos.

Lassúság: szintén remélem, hogy csak a videó kedvéért volt ilyen szinten lassú az egész, futás meg minden. Az elsőben voltak ilyen kihívások, néha már azt sem tudtam merre nézzek a következő pontért, olyan gyorsan futottam, itt kb 10x lassabb volt ahhoz képest.
6.
6.
sikwitit
#2: Arra ott a Mad Max, Far Cry New Dawn [vagy mi a balhere] meg a Just Cause 4
5.
5.
Hab
#2: Köszönjük az újabb értelmes hozzászólást! :)
3.
3.
Blueberry
#2: Ekkora hülyeséget,ennek pont a parkour a lényege,a csendes kézifegyverek (mit csinálsz a zajos lőfegyverrel ha már oda csődült 300...vagy több zombi és kifogyott a lőszer?) ha lövöldözni akarsz ott a farcry/wolfenstein/battlefield/cod...sorolhatnám,azzal csak elrontanák a játékot
2.
2.
user101
tetszik tetszik, csak van vele pár problémám... Először is ne zombik legyenek, hanem valami titkos agency emberei, ne kelljen parkourozni és persze legyenek lőfegyverek... Vector, M16, AVM.. szóval értitek: ezt az egész butaságot ki kéne dobni és csinálni végre egy rendes poszt-apokaliptikus lövöldét... :)

1.
1.
logic5
Na ez eddig nem rossz. Zombis ME.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...