Az Nvidia néhány szó erejéig elcsípte Pawel Rohledert, a Dying Light 2 technikai guruját, így nem meglepő, hogy a beszélgetés is ezt a kérdéskört kerülgette. Szó esett a sugárkövetésről, amelyet már a C-Engine is támogat, az új animációkról, párbeszédekről, a szerteágazó történet hatásairól a világban, valamint arról is, hogy a streaming technológia miként segíti majd a hatalmas játszótér megjelenítését.
Mert ha a méretekről van szó, akkor a Dying Light 2-nek nem lesz semmi szégyellnivalója. Az első rész lepusztult városában is volt mit felfedeznünk, de a folytatás ehhez képest négyszer akkora lesz. Ez a világ pedig nem lesz teljesen statikus, hiszen Chris Avellone gondoskodik róla, hogy a döntéseinknek kézzelfogható nyoma legyen. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a város egyes részei máshogy festenek majd attól függően, hogy miként cselekszik a játékos. Biztos, hogy van elég melójuk a lengyel srácoknak.
A Dying Light 2 a jövő év folyamán fut be PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.
Érdekesség hogy még a Dying Light is annak a motorját használja, igaz már a Chrome Engine 6-os verzióját, nyilván nem sok minden maradt az eredetiből.
Az első nagyon ütött, cirka 16 éve, főleg hogy itthon szinkronos volt, Ganxstával a főszerepben. Volt még egy számozatlan folytatás, meg egy Chrome 2 valamikor 2010 körül, de azokra nem is nagyon emlékszem.
Igazán feléleszthetnék a sorozatot.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.