Kojima a Twitteren erősítette meg, hogy miután sikerült nagyon komoly színészeket meggyőznie, hogy vegyenek részt a Death Stranding elkészítésében, úgy döntött, a szokásoktól eltérően egy "nagyon könnyű" nehézségi szintet is beletesz a játékba. Mint mondta, ez főleg azoknak szól, akik nem igazán játszanak játékokkal, és inkább a filmek rajongói.
Ha valódi kihívásra vágysz, akkor a Normal vagy a Hard fokozatokkal lesz érdemes szerencsét próbálnod. Igaz, ehhez jó lenne tudni, mire is számítsunk, mert még mindig rejtély, milyen játék is lesz a Death Stranding, ami november 8-án debütál PlayStation 4-en.
Ha a Death Stranding setting-jét nézem, ez már számomra csak akkor lehetne nagyon jó és szuper mestermű játék, ha max 5-6 perces séták lennének és folyton történne valami nagyon jó minden 5-10 edik percben. Mondjuk például az a nyilvánvalóan megrendezett pofára esés a szikláról a gameplay videóban, azon visítottam, az tetszett. Szóval Kojimás hülyeségek tetszenek.
De az ember, akinek integetett a játékos, az tipikus quest giver-nek nézett ki és a szövegből is kivehető, hogy már többször találkoztak a szereplők, valamint utal még arra, hogy lenne még valami. Csakhogy maga az egész gameplay az elejétől azt mutatja, hogy mennyi idő azt a távot megtenni, míg felmész hozzá és ott aludt pedig a játékos a ház mellett. Ahol már gamer nem áll meg quest vége előtt. Alig halad az ember és persze jön egy nagy vágás. Utána meg még kóvályog és csak az után mászik fel a létrán. Tehát, ha többször is, ugyan oda ennyiket kell sétálni, az már nem biztos, hogy az én műfajom lesz. Az egy nagy bullshit lesz. Persze akkor látjuk majd meg, ha kijön a játék.
Szerintem jót tett anno Kojima San-nak, hogy a hardver korlátai miatt pályákat kellett tervezni, azt jól meg tudta tölteni tartalommal. Most az nem igazán tetszene nekem, ha lenne ebből egy 100 órás terep2.exe játék, aminek a fele copy-paste-rinse-repeat meg gyűjtögetni való és közben 5 óránként lenne egy 10 perces pofázós videó. Lehet, hogy ilyen lesz, lehet, hogy nem, de a MGS 1-2-3-4 között nem merültek fel ilyen témák egy új Kojima játék kapcsán.
Azért szerintem ez kicsit igazságtalan. Egyrészt még aki jó is nyúlhat mellé / hibázhat, másrészt nem tudjuk mi volt a háttérben, lehet hogy a költségeket becsülték alul , és a Konami megelégelte, és ami nem volt meg, azt össze kellett csapni. Nem mondom azt sem hogy a neve miatt ezt előre szeretni kell persze, majd kiderül...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.