Tagadhatatlan, hogy ha szerepjátékokról van szó, akkor kevés fejlesztőcsapat rendelkezik olyan jeles pedigrével, mint az Obsidian Entertainment. A Star Wars: Knights of the Old Republic II, a Fallout: New Vegas, a Neverwinter Nights 2, vagy a Pillars of Eternity csupán néhány a számos, remekül sikerült RPG közül - nem csoda hát, hogy oly sokan várják a jövő hónapban megjelenő The Outer Worldst is.
Az irvine-i stúdió fejlesztői valószínűleg most is a bolygóközi kaland utolsó simításait végzik, de a HR-esek már célba vették a következő nagy projektet. A vállalat 11 új állást hirdetett meg LinkedInen, az itt olvasható információk szerint pedig a játék egy elsősorban belső nézetű, közelharcra építő szerepjáték lesz, ahol a Fallouthoz hasonlóan helyet kapnak a külső kamerás animációk is.
A leírások között jobban elmerülve említés szintjén találkozhatunk az elágazó dialógusokkal, a beszédopciókkal, átvezető videókkal, valamint a nappal és éjszaka váltakozásával is. Sztenderd dolgok ezek egy belsőnézetű RPG esetében, az azonban mindenképp említést érdemel, hogy az Obsidian olyan tapasztalt programozókat is keres, akik jártasak az online hálózaton futó, többjátékos játékmenetet nyújtó címek fejlesztésében, az pedig plusz pontot jelent, ha ezt a tapasztalatot az Unreal Engine környezetében szerezték.
Úgy tűnik tehát, hogy ez lesz az Obsidian első nagy, multiplatformos fejlesztése, ami már teljes egészében a Microsoft égisze alatt készülhet. Mi nagyon kíváncsiak vagyunk rá, hogy mi sül ki ebből, előtte azonban lesz időnk körülnézni a The Outer Worlds univerzumában is, ami október 25-én nyitja meg a kapuit PC-n, PlayStation 4-en, Xbox One-on, később pedig Nitnendo Switchen is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.