Ezekből pedig kiderült néhány új, eddig nem ismert részlet is. Az egyik ilyen, hogy a játékban lesznek úgynevezett meditációs pontok, ahol a játék főhőse, Cal ki tudja pihenni a csaták fáradalmait. Itt tudjuk majd elkölteni a képességeinkhez szükséges fejlesztési pontokat, itt tudjuk a játék állását is elmenteni, továbbá minden értékünk visszatöltődik a maximumra.
A harcok és a platformer részek között mindig a fejtörők jelentik majd a nyugisabb időszakot. A beszámolók szerint a feladványok erősen építenek majd Cal Erő-képességeire, így a környezet elemeinek is fontos szerep jut. A Polygon szerkesztője szerint a Tomb Raider feladványait juttatták eszébe a demóban látottak, míg más szerint a Zelda fizikára építő fejtörőire kell számítanunk.
Azt már eddig is tudtuk, hogy többféle bolygót is meg fogunk látogatni, köszönhetően Mantisnak, akinek a hajójával fogunk a galaxisban utazni. Mindegyik planétának megvannak a maga elfeledett titkai, de Cal képes "érzékelni" a visszhangokat, amelyeken keresztül a történet egy szelete fog kibontakozni. Természetesen kis segítőnk, BD-1 is tudja majd szkennelni a környezetet, így segítségével is sok-sok rejtélyt fedünk majd fel.
Ami még érdekes, hogy a Dark Soulsból ismerős "halál esetén vissza kell szereznünk a lelkünket" megoldás itt kicsit barátságosabb formában lesz jelen. Ha meghalunk, akkor a játék jelöli, ki ölt meg és elég, ha csak egyszer sikerül megcsapnunk. Azonnal visszakapjuk eldobott tapasztalati pontjainkat, ráadásul az életerőnk és az Erő értéke is a maximumra töltődik.
A játék november 15-én érkezik PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra. A gépigényről itt emlékeztünk meg.
Nagyon szeretem a Star Warst!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.