Havi 12 fontos előfizetést indított a Fallout 76

  • Írta: szlav
  • 2019. október 23.
  • Letöltés
Link másolása
Megérkezett a Fallout 76 legújabb frissítése, amely végre engedélyezi a privát szerverek létrehozását. Igen ám, de ezt a Bethesda egy 12 fontos prémium havidíj mögé zárta néhány egyéb hasznos tárgy társaságában.

Amikor a Fallout 76 fél lábbal már kilábalni látszott a közutálat pöcegödréből, a Bethesda bedobott egy újabb olyan frissítést, ami miatt ismét felháborodhatnak a széria csalódott rajongói.

Egy évvel a játék megjelenése után ugyanis megérkezett a Fallout 1st, a játék saját prémium előfizetéses rendszere, ami további extrákkal látja el azokat a játékosokat, akik szívesen kinyitnák a pénztárcájukat néhány hasznos extra fejében.

A 12 fontos havi, vagy 100 fontos éves bérlet tulajdonosai hozzáférhetnek a játék egyik legjobban várt fícsöréhez: saját privát világot indíthatnak, ahova kedvük szerint meghívhatják a barátaikat is - némi öröm az ürömben, hogy a meghívottak előfizetés nélkül is csatlakozhatnak.

A Fallout 1st ezen felül végtelen tárhelyet biztosít az előfizetőinek, valamint garantál egy bárhol lehelyezhető túlélőtábort, ami gyorsutazási pontként is szolgál. Ezen felül jár még mellé havonta bizonyos mennyiségű Atom, exkluzív ikonok, emote-ok és egyéb kozmetikai cuccok, köztük a New Vegas közönségkedvenc Ranger-szettje.

42.
42.
Aanash
A kiadóknak és a befektetőknek is egy a lényeg, a pénz.
Ezért nem lepődök meg ezen a híren.
Az inkább meglepő, hogy még játszik valaki az ilyen állapotú játékokkal és még fizetni is fog.
41.
41.
Heldengeist
#37: Miért? A Skyrimet fossá tejeltették 38 újrakiadással és eleve a legjobb indulattal is középszerű volt, a Fallout 4 már konkrétan szar volt és csak keresztül nyomták vele a fizetős modokat. Jelenleg a Fallout 76 az, ami 100%-ban képviseli a Bethesda hozzáállását. Jelenleg reményre semmi ok Starfielddel vagy anélkül. Amíg akkorát nem buknak anyagilag, hogy a fal adja a másikat, folytatják azt az irányt, amit elkezdtek. Teljesen leszarják, mennyi negatív sajtót kapnak, amíg ez nem csapódik le a bevételekben is, ahogy az EA, ActiBlizz, 2K, Epic is.
37.
37.
Hab
#36: Szerintem várjuk meg a Starfield-et, ha az nem hoz egy remek játékot, akkor kezdhetünk aggódni a TES miatt is.
36.
36.
PiszkosFred
#35: > Én inkább azokat az embereket sajnálom,akik hittek ebben a játékban és megjelenéskor megvették és bizalmat szavaztak ennek a félkész foshalmaznak.

Na, már nem idióták, már "csak" emberek? :DD

> Bethesda semmi mást csinál,csak váltogatja az üzleti modelleket,hogy csökkentse a pénzügyi bukását.

Amikor pénzügyi bukásról beszélsz, akkor nem is állhatnál messzebb a valóságtól. Nyilván nem kerestek annyit vele, mint a 30+ millió példányszámú Skyrimmal és a kitudja mennyi számban eladott újrahasznosított Skyrim SE-nel, de bőven visszahozta az árát és rakott is rá egy kellemes bónuszt már az első hónapban.

És ez a legnagyobb probléma, hogy baromi sokat kerestek ezzel a játékkal (is) - a meglevő assetek felhasználása miatt a fejlesztési költségek is csökkentek eleve - így nincs meg az a kijózanító pofon sem, ami egy ordenáré nagy bukásból jönne és ami k*rvára kijárna már nekik. És emiatt fájhat a fejünk a TES VI miatt, mert ha csak bele nem áll a földbe a Starfield (spoiler alert: nem fog) addig nem nagyon lesz változás, se technikai, se felfogás, se semmilyen értelemben.
35.
35.
adamsfamily
#34: Szerintem ebben a játékban ennek egy alap dolognak kellene lennie,tekintve hogy a világa tök üres,single player sztori nincs benne.Persze nem kötelező előfizetni rá.Én nem is vettem meg ezt a játékot,csak ingyenes hétvégén próbáltam ki.Amikor bedobták,hogy lesznek npc-k úgy voltam vele,hogy jövőre talán megveszem használtan bagóért.De így felejtős.Én inkább azokat az embereket sajnálom,akik hittek ebben a játékban és megjelenéskor megvették és bizalmat szavaztak ennek a félkész foshalmaznak.A bizalmukért cserébe kaptak egy csomó mikrotranzakciót és szemmel látható,hogy a Bethesda semmi mást csinál,csak váltogatja az üzleti modelleket,hogy csökkentse a pénzügyi bukását.Pedig anyagilag nem hiszem,hogy sokat fordítottak a fejlesztésre,főleg mert a Fallout 4-ben rengeteg játékmechanika alapja már megvolt.
Elég negatív volt ennek a játéknak a fogadtatása és jogosan.Régen csíptem a Bethesda játékait,de a legutolsó húzásaival lekörözte az EA-t,az Activision-t és a 2K-t.
34.
34.
Hab
#31: Azért tegyük hozzá nem kötelező előfizetned, hívhatnánk ezt inkább privát világ bérlésnek. Ráadásul elég egy embernek bérelni, hiszen 7 másikat behívhat a világba, igaz csak addig online amíg a host is fent van, vagy egy vendég aki szintén tag.
31.
31.
adamsfamily
#29: Meg ha nem adták volna már el az elején teljesárú játékként,miközben egy félkész,bugos szar volt.Alapvetően ez a Fallout 76 a multiplayer mód ami a Fallout 4-ből hiányzott.Nem fogom megsajnálni őket,mert van egy rakás játék,aminek van multija,rendesen működik és nem havidíjas.
A Gta 5 online jó ideje működik és nem haltak még éhen a Rockstar-nál,a RDR 2 online is fél éve megy mégsem havidíjas.
Ezt az egészet ott baszták el,hogy mindent beígértek és a felét nem tartották be,utána meg a kutyának se kellett a játékuk,most pedig próbálják megfejni azt a minimális játékos bázist,ami még van.
A Bethesda ezzel szerintem végleg elásta magát,aki pedig ilyen formában megveszi ezt a szart,az egy idióta.
30.
30.
PiszkosFred
#28: A (pre-)FO76 interjukban elmondta Howard, hogy a multiplayer adaptalasaval mar nagyon regota szemezett a csapat, csak egyszeruen az a nyomorult Gamebryo/Creation engine nevu elavult takolmany erre nem volt felkeszitve (most sincs, sic!).

A Zenimax ezert felvasarolta a BattleCry Studiost, csinaltak beloluk egy "Bethesda Game Studios Austint", hogy annak a multis veteran fejlesztoi hegesszek meg a motorjukat. Ez aranylag hamar meg is tortent, a FO4 altal hasznalt modositott Creation Enginebe beleeroszakoltak a multit lehetove tevo alrendszert/kodot.

Az alapkoncepcio az lett volna, hogy a jatekosok altal elfoglalt helyeken epitkezve (workshopokkal) mindenkinek lett volna bazisa, amelyet a tobbi jatekos tamadt/megnezett/stb. volna. Ez a koncepcio egyebkent a Skyrimban is benne volt mar, ott a stronghold rendszert hasznalta volna a jatek, de akkor ez meg csak egy kosza otlet volt.

Viszont, mivel ennek a kifejlesztese nem ket nap volt, es nem akartak a FO4 alapjait fejleszto Marylandi BGS es a multit hegeszto BGS Austin csapat miatt ket helyszinen fejleszteni a jatekot, igy az egesz multi koncepciot levagtak a FO4-rol es lett belole egy onallo a projekt, a FO76. Ezert is olyan felkesz, kvazi funkcio nelkuli - es emiatt csak opcionalissa valo - a FO4-ben a bazisepites, es ezert is talaltak meg a kliensben a multi kod egy reszet, amelyet jelenleg is probalnak eletre kelteni amator modderek.

Vagyis, a koncepcio es az otlet a teljesen sajat kutfobol szarmazott. Persze, a TES es FO kozosseg evek ota konyorogok a multiplayer lehetosegeert, de mindenki csak egy egyszeru coopot szeretett volna, nem azt, amit vegul kaptak.

Ami a penzugyi reszet es az elofizetesi rendszer otletet illeti, az ESO-bol vettek at egy az egyben. Meg az atom mennyisege (1650) is centire azonos a Crown mennyiseggel odaatrol.

A gond az, hogy az ESO havi 15 dollarjaert megkapod az osszes DLC-t is a feneketlen crafting bag melle, amely DLC-k konkretan extra - valaszthato, de nem kotelezo - tartalmak, fejenkent 10-20+ oranyi extra jatekidovel, es nagyon sokat hasznaljak es kihasznaljak ezt a lehetoseget. Nem is panaszkodik senki az ESO Plus miatt, aki marad az ESO-nal, az rendszerint elo is fizet idovel.

Viszont a FO76-ban ez a rendszer egyelore korainak tunik, barmennyire is csabito a scrapbox vegtelensege, sok embernek ez nem eleg. Szerintem hamar vezettek be a rendszert, meg kellett volna varni a Wastelanderst es a modok hasznalatanak lehetoseget, hogy legyen tenyleges extra tartalom a havidijert cserebe, de hat amig megy a szeker es gennyesre keresi magat egy ceg, addig a "figyelunk a velemenyetekre" szlogen csak ures igeret...
29.
29.
Az lesz a legjobb, ha mindenki fizeti az éves díjat. Valamiből nekik is élni kell.
28.
28.
Hab
Semmi baj nem lenne az előfizetéses rendszerrel, ha lenne normális tartalom.

#19: Szerintem Bethesda-n belül pénzügyi szakemberek nyomására készült el ez a játék, kétlem hogy Todd fejéből pattant volna ki. Vicc, hogy Őt utálja ezért mindenki, de lássuk be nem beszélhet a saját munkáltatója ellen, hacsak nem akar lelépni.
27.
27.
user101
Egy ideje elkezdődött egy folyamat, aminek következtében egyre pofátlanabb és pökhendiebek kezdenek lenni a fejlesztők / kiadók, miközben egyre szemtelenebb lenyúlásos megoldásokat alkalmaznak... De mi vagyunk a szemetek, mert fel merjük emelni a hangunkat ellene ?! Nagy büdös lóf@szt! >:E
26.
26.
PiszkosFred
#21: Nyilvan nem a jatekokkal jatszo csendes tobbsegrol beszelek, hanem a mediaban, a forumokon es egyeb feluleteken kisse felulprezentalt hangos - sokszor jogos - kritikakat megfogalmazo kisebbsegrol. Elobbiek tartjak eletben a fejlesztoket azzal, hogy veszik a jatekaikat, utobbiak a mediat, mert generaljak a elereseket :)
25.
25.
ribizly
#22: Az egy dolog, hogy egy ilyen komoly szériát tönkretesznek. De a Rage 2 botrányos (nem feltétlenül mint game, hanem mint "folytatás"), a Dishonored 2 a mai napig rettentesen rosszul fut és ezt csak tetőzi, hogy unalmas, az új Wolfenstein rész(ek) már nem adják annyira (de talán ez az egyetlen, amit nem tudtak még teljesen tönkretenni), a Quake megmaradt egy sima multi címnek, a DOOM meg egyre inkább hasonlít nekem a "Rage 2"-re (ne legyen igazam). Szomorú...
24.
24.
Cooper911
#19: " ok nem tartanak senki fejehez pisztolyt"
Ha ennyire nagy az arcuk akkor miért nem lehet refundolni?

Minden FO-rész megvan, de ez nem lesz.
22.
22.
user101
Az Obsidian neve már a New Vegas óta jobban cseng, mint a bethesda-é és az Outer Wordls-el pedig bebizonyították, hogy sokkal jobb Fallout-ot tudnak csinálni, mint maga a Fallout :))) Mi közben a bethesda csak egy közutálatnak örvendő 4-et és 76-ot tudott felmutatni... Tíz év múlva már senki nem fog emlékezni a Fallout-ra és a bethesdára ilyen téren, és a poszt apokaliptikus rpg-ről mindenkinek az Obsidian fog az eszébe jutni... és őszintén, nem is lesz baj... :)
21.
21.
br1Koo
#5: Ne legyünk már ekkora tévedésbe könyörgöm.. Aki szívesen fizet ezekért a szarokért az nem csapkodja az asztalt, hanem kussba játszik a játékkal. Azok kapnak agyvérzést az ilyen hírektől akik nem is játszanak a játékkal, mert látják mi megy Bethesdáéknál kb 4 éve és nem vették már meg ezt az összeeszkábált szutykot..
19.
19.
PiszkosFred
#13: Bar hegesztik es javitgatjak, nem fogja azt az utat bejarni, mint a NMS. Ott Murraynek se a HG-nek muszaj volt "jovatennie" azt azt a szarcunamit, amit okozott, mert a karrierje banta volna.

A Bethesdanak nincs ilyen kenyszere, ok most is es a jovoben baromi sokat keresnek minden produkcioval, annak minosegetol fuggetlenul. Siman kiadjak a kovetkezo jatekaikat (Starfield, TES VI, kovetkezo Fallout, stb.) is majd felkesz allapotban, bugosan, az emberek veszik majd, mint a cukrot, a modderek meg majd megoldjak.

Ezert is baromsag, amit a #12-ben irt 5.iktor, mert a Bethesda fonoke maga a "Bethesda", nem oltonyos emberek mondjak meg mit csinaljanak, hanem ezeket a szarsagokat ok maguk talaljak ki. Ha tenyleg nem csak egy bab lenne az egykor a Bethesdabol jogi kenyszer miatt kivalt Zenimax, hanem valodi fonok, nem itt tartana a ceg altal kepviselt minoseg.

Viszont, amig ezt leirtam, valaki megint vett egy Bethesda jatekot valahol a vilagban, igy aztan koszonik szepen, de ok jol elvannak igy.
17.
17.
delphijos
#15: Igényes oldalt rittyentettek az “elégedett” rajongók. :D
15.
15.
Ooorky
Elfelejtették levédetni a szolgáltatás nevét tartalmazó domain-t XD

http://falloutfirst.com/
14.
14.
DeKor
Hmm. Fizetnek 12 fontot havonta, hogy játsszak a Fallout 76-tal?
Ááá, köszi, akkor sem.
13.
13.
Diabolis83
Volt anno egy ilyen félkész játék. Ott is beígértek mindent, aztán semmi. A címe No Man Sky...
Amikor levitték az árát 3 euróra, gondolkodtam, hogy meg kéne venni, de valamiért nem tettem.
Hát most már bánom. Ahogy olvasgatom fene jó játék lett belőle, de akciósan is 27 euró.
Sajnos nem látom, hogy a Bethesda erre az útra lépne. Fejlesztés nulla, de fizetni kellene. Megjelenéskor kaptam ingyen fiókot, de ha két napot toltuk multiban, sokat mondok. És valahogy azóta sem vitt rá a lélek, hogy letöltsem....
10.
10.
Heldengeist
#8: Nem csak az, hanem bevásároltak egy csomó IP-t. Övék például minden az id software-től (bár a Wolfensteint is kivégeztették), az Arkane Studiosnak is lassan 10 éve ők a kiadója, bár hivatalosan talán még nem vették meg, és van még pár kisebb, aki a kezük alá dolgozik.
9.
9.
godach
Önmagában nem a játékkal vagy a Bethesdával van baj. Látunk ennél sokkal szarabb cuccokat is, csak ott legalább vezető pozícióban nem egy pökhendi Hülye gyerek van, aki minden játékost idiótának néz és azt hiszi hogy csak ő helikopter.
Mert itt igazából ezen a téren van hatalmas gond. Sok kiadó/fejlesztő már megjelenés pillanatában ennél kevesebbért kínálja a portékáit úgy hogy nincs a háttérben ilyen negatív kritika mint itt. Tehát tényleg csak arra tudok gondolni hogy ezeknek az ötleteknek a vezére egy idióta.
6.
6.
hedzsooo
Hát ezeknél el ment a maradék is már teljesen.. XD
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...