A hivatalos álláspont szerint a megjelenés elhalasztásával a fejlesztők lehetőséget kapnak arra, hogy úgy valósítsák meg a projektet, ahogyan azt eredetileg is elképzelték. Így például olyan részletekkel bővítik a kalandjátékot, mint a Virtual Theatre, és a hackelési folyamat is részletgazdagabbá válik, nem csupán egy kattintás műve lesz az ellenséges rendszerek feltörése. A fennmaradó időben még a képregényrajzoló veterán, Dave Gibbons által megálmodott vizuális stílusból is megpróbálják kihozni a maximumot, szóval úgy néz ki, hogy megéri a plusz várakozás a rajongók számára is.
A Beyond a Steel Sky során visszatér az eredeti főszereplőnk, Robert Foster, akivel ezúttal egy olyan sandbox világba teszünk egy kiruccanást, ahol a társadalmi normákat a mesterséges intelligencia szabályozza, így a játékos bármilyen döntéseket is hoz majd a kaland során, az alapjaiban fogja befolyásolni a játék egész világát. Ráadásul egészen érdekesen hangzik az is, hogy az AI-tech karakterek úgy viselkednek majd, mintha saját akaratuk lenne; lesz külön érdeklődési körük, vágyaik és céljaik, illetve egy-egy fejtörőnek is egyedi módszerekkel ugranak majd neki.
A Beyond a Steel Sky a jelenlegi tervek szerint 2020 első negyedévében lesz elérhető a Steamen és az Apple Arcade kínálatában. Az első játékmeneti képsorok még a nyár során érkeztek meg, ezeket az alábbi cikkünkben nézhetitek vissza.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.