A nyáron újabb platformokra látogattak el a Doom-sorozat klasszikus epizódjai, és bár az átiratok nem sikerültek hibátlanra, a Bethesda azóta is fejlesztgeti őket. A minap például a Doom huszonhatodik születésnapja apropóján tartottak livestreamet a fejlesztők, itt jelentették be, hogy milyen változtatások várhatóak a Doom első két részének konzolos változatainál.
A rajongók bizonyára örülnek majd neki, hogy az új javítással lockolhatják a 60 fps-es framerate-et, és a képarányt is megváltoztathatják, az igazi nyalánkságot azonban az új Add-ons menüpont érkezése jelenti, amelyben különböző jól ismert modokat találunk majd a játékokhoz. Ott még persze nem tartunk, hogy a játékosok maguk töltögessék át a konzoljaikra a WAD-fájlokat, hiszen a kínálatot a Bethesda állítja össze, de azért így sem panaszkodhatunk majd.
Az ígéretek szerint kezdetben a felhozatal része lesz az 1996-os Final Doommal elérhetővé vált TnT: Evilution és a The Plutonia Experiment, továbbá a Sigil is, amely idén májusban jelent meg, és egyébként John Romero munkája. Romero a Doom nemhivatalos ötödik epizódjának szánta a kiegészítést, amely kilenc single és kilenc multiplayer pályát tartalmaz.
Az adalékok ingyenesen elérhetőek lesznek a Doomban és a Doom II-ben is, a frissítést pedig a PS4-es, az Xbox One-os és a switches változat is megkapja - azt viszont nem tudjuk még, hogy mikor. A Bethesda szerint később a No Rest for the Living is elérhető lesz a Doom II-höz.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.