Hepehupás utat tudhat maga mögött a The Wolf Among Us 2. A népszerű kalandjáték folytatását eredetileg 2017-ben jelentette be a Telltale Games. Ezután jött némi csúszás, majd a stúdió bezárása - biztosnak tűnt, hogy keresztet vethetünk Bigby történetére. Csodák azonban nem csak a tündérmesékben léteznek: a Telltale Games feltámadt, a The Game Awards során pedig bejelentették, hogy mégis elkészül a The Wolf Among Us 2.
Érthető tehát, hogy nagy mérföldkő ez a Telltale Games életében, elvégre ez lesz ez az első játékuk, amit a visszatérés után, már az új munkakörnyezetben készíthetnek. Ez a munkakörnyezet pedig nem csupán a malibui irodát jelöli: a USGamer interjújában ugyanis az LCG Entertainment (a Telltale új anyavállalata) vezérigazgatója, Jaime Ottilie elárulta, hogy a Telltale és a nekik besegítő AdHoc már nem a Telltale Tool jól ismert fejlesztői eszköztárát használja a játék elkészítéséhez.
Az öregedő saját engine-t egy jól bejáratott favoritra, az Unreal Engine 4-re cserélik. Ennek velejárója, hogy ezzel teljesen a nulláról kellett újrakezdeniük a játék fejlesztését, Ottilie szerint azonban ez szükséges volt ahhoz, hogy az új (de Telltale-veteránokat is felsorakoztató) csapat tiszta lappal, kötöttségek nélkül vágjon bele a munkába.
Akit érdekelne: Fables a címe, a kiadó pedig a Vertigo.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.