Túlzás nélkül állítható, hogy a két hónappal ezelőtti indulásával repülőrajtot vett a Disney saját online videostreaming-szolgáltatása, a Disney+, mely már az első napokban elérte a bűvös tízmilliós előfizetői lélektani határt. A cég azóta sem tett közzé adatokat az előfizetői bázisról, a különféle, alkalmazásletöltéseket és alkalmazáshasználatot elemző cégek mérései szerint az új streamingszolgáltatást ma már jó eséllyel több tízmillióan használják, és csak a mobilos kimenet közel százmillió dollárt hozott a cégnek.
Az egyelőre öt országban (Egyesült Államok, Kanada, Ausztrália, Új-Zéland, Hollandia) elérhető szolgáltatáshoz tartozó applikációt a Sensor Tower statisztikái szerint eddig 41 milliószor töltötték le az App Store-ból és a Google Play Store-ból, a mobilos költés (alkalmazáson belüli vásárlás) pedig elérte a 97,2 millió dollárt. Bár a letöltési átlag a második hónapban jelentősen csökkent (ekkor már csak 13,5 millió letöltést regisztrált az applikáció), a költés nem zuhant be számottevően: az első hónap 53,3 millió dollárjával szemben 43,9 millió dolláron tartotta magát a mobilos bevétel.
Érdekelnek a további részletek? Irány a HWSW!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.