A videojátékos dokumentumfilmekben utazó NoClip csapata egy bemutató erejéig meghívta Hugo Martint, a DOOM Eternal rendezőjét, az úriember pedig lelkesen mesélt a pokoli lövölde démonjairól. Lesz itt számos olyan ellenfél, akiket már a Doom 2-ben is darabokra lőhettünk, de az id Software csapata számos új csúfsággal is előrukkolt. Érdemes figyelemmel követni a videót, Martin ugyanis olyan dizájnbeli döntésekről is szót ejt, ami csak egy olyan dinamikus, őrületesen pörgő játéknál lehet faktor, mint amilyen a DOOM Eternal.
Sajnos érkeztek kevésbé örömteli hírek is, de szerencsére semmi olyan, ami megakadályozná a féktelen hentelést. Ezek a projekt másik fejesétől, Marty Strattontól származnak aki a Digital Foundry interjújában technikai oldalról beszélt a játékról. Megtudhattuk tőle, hogy a játék a korábbi tervek ellenére nem támogatja majd a ray tracinget, legalábbis a premier napján nem. Stratton hozzátette, hogy a csapat nagyon lelkesen kísérletezett az új, izgalmas grafikai technológiával, de sajnos nem fért bele az időkeretbe a teljes implementáció. Valószínű tehát, hogy a sugárkövetés előbb-utóbb megérkezik a DOOM Eternal PC-s változatába, erre azonban még biztosan várnunk kell.
A DOOM Eternal március 20-án érkezik PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra, később pedig Nintendo Switchre is befut.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.