Újra játékosszám-rekordot döntött a Counter-Strike

  • Írta: gorien
  • 2020. március 2.
  • Hír
Link másolása
A Counter-Strike: Global Offensive népszerűsége továbbra is töretlen, sőt a játékostábor egyre csak hízik. A játék egy hónap alatt megdöntötte saját játékosszám-rekordját, ráadásul több mint 70 ezer egy időben online lévő játékossal.

Két hónapja mi is megírtuk, hogy a Counter-Strike: Global Offensive mennyire stabilan vezet a Steamen az egyidejű játékosok számát tekintve, olyan versenyzőket is maga mögé utasítva, mint a PUBG vagy a Dota 2. Az akkori játékosszámot azóta csak növelte az FPS, és a SteamCharts adatai alapján ismételten megdöntötte saját rekordját: 924 045 ember játszott vele egyidejűleg.

Azt nem tudni pontosan, hogy mi okozza a növekedést, de néhány tipp akad. Egyrészt az ingyenessége és az Operation Shattered Web bemutatkozása is a jelenség hátterében állhat, ahogy az is, hogy Kínában egyre csak nő a népszerűsége.

A Counter-Strike iránti érdeklődést az is jól mutatja, hogy miközben a hétvégén a katowicei Masters Championshipet közönség nélkül tartották meg a Spodek Arénában az egészségügyi kockázatokra hivatkozva, addig az online közvetítést egy ponton egymillióan is nézték.

12.
12.
JohnSpartan
Ha csapatjàtèkról van szó akkor talán az apex-et emelném ki minden játék közűl. Ott ha szarsz a csapatra akkor cseszheted. A másik az a szívből gyűlölt R6 lenne... ha csapatjáték nélkül tolod ugyan úgy kijön az a szindróma hogy mész, lősz, meghalsz... ha csak nincs valami irdatlan nagy màzlid. A másik meg hogy a csapatmunkáról van szó akkor nem a játékot kell okolni első sorban. Vagy mindenki eleget tesz a mádiknak és ha kell berepülő pilotaként bemegy null élettel is ha kell vagy a seggén marad mindenki mögött éa csak fedez, és még sok mást is fel lehetne sorolni. Sok multis címmel toltam màr de soha nem a játékon múllott hogy van e csapatjáték vagy nincs. Részben az R6-ot is azért hagytam abba mert voltak olyan amberek akikkel soha nem lehetett közös nevezőre jutni. De amikor mindeki tette a dolgát és nem csak beált egy sarokba azt várta hogy arra jöjjön valaki érdekes mód 1 perc alatt is le lehetett rendezni egy kört null halál nélkül. Azok voltak a szép partyk, amikor annak ellenére hogy mindig elöl őltem a népet fogtam magam és beáltam védekezni a spanok mögé. És amikor rotára készült csak kidugta a fejét és már is hulla volt, a többieknek meg nem azzal kellett foglakozniuk hogy most mehetnek e előre vagy hára skubizzon e. Csak hát a kill éhes állatok miatt ez lehetetlenné vált... màr csak az szàmított hogy ki mennyit őlt... nah az màr számomra kiakasztó egy csapatjàtèknál.
11.
11.
br1Koo
#10: Egyébként ha már igazi csapatmunkáról van szó szerintem az Escape from Tarkov az ami eddig a legjobban szimulálja azt, lévén ha elbukod a cuccaidat az komoly anyagi veszteséget okozhat. Elképesztõ izgalmas tud lenni, annak ellenére hogy a játékmenet általában lassú, hisz megfontoltan kell a másikat legyűrni.
10.
10.
Stranger
#8: Van sok ahol biztos lesz csapatmunka és összetettebb is a CS/COD típusú címeknél.
pl. Post Scriptum, Hell Let Loose, Insurgency Sandstorm, Planetside 2. Ezeket érdemes kipróbálni. Főleg Planetside 2, nem egy "menj oszt lőj", hanem élményekkel teli MMOFPS.
9.
9.
adamsfamily
Nekem a Half Life is kimaradt.Egyszer sima xboxon játszottam a második résznek valami folytatásával,de azt se fejeztem be,mert nem értettem a sztorit.
Ezt az S&D-t viszont nem tudtam.
8.
8.
GAMEROD
Egyedül a Swat4 tudott lekötni online játékokban, abban igazi csapatmunka volt. Ilyesmivel soha nem tudtam megbarátkozni, menni, lőni, meghalni, újraéledni aztán ugyanez elölről a végtelenségig.
7.
7.
kryszisz
#6: Javítsanak ki ha tévedek, de szerintem a search&destroy játékmód mint olyan a CS nevéhez fűződik, ami elég nagy szám, tekintve, hogy van játék, ami konkrétan erre épül (Siege), és más multi FPS-ekben is elég népszerű (pl. CoD). Szóval hiába avittas a játék mostranra, innen nézve sokat köszönhetünk neki. Mondjuk én egy múltkori Black Mesa cikknél is megkaptam, hogy a HL semmit nem tett le az asztalra, úgyhogy lehet nem kéne adnod a véleményemre:D
5.
5.
Anno még a cs 1.4-el játszottunk komolyabban.War-ok stb.. .Mostanában csak annyi maradt, hogy ha lövöldözhetnékem támad indítok egy deathmatch-et.Laza szórakozás.Hogy mi jó benne?Szórakoztat kikapcsol.Őszintén szólva, nem is akarom, hogy visszarúgjon a fegyver.Elég sok más tényező van, amit figyelembe kell venni.Lehet 2-15 -re végzem, de nem az a lényeg.
3.
3.
br1Koo
#2: Az egyik legizgalmasabb és legaddiktívabb online játék 20 éve, mert egyszerűen zseniálisan lett megtervezve és polírozva egészen idáig. Nem kell semmit megváltoztatniuk, ugyanis az amit anno a két fazon, a közösség és a Valve megálmodott az egy örökzöld formula, nem csak egy felkapott, elmúló jelenség.
Részletekbe nem mennék bele, hogy mitől ilyen jó, mert az kitakarná a fél oldalt.
2.
2.
adamsfamily
#1: Ebben a játékban amúgy mi a jó?Grafikára nagyjából olyan,mint egy 15-20 éves játék.A fegyverek is nagyjából úgy működnek,mint egy 20 éves játékban.Semmi visszarúgás,a hangok szarok.Semmi olyat nem tud mutatni,amit legalább 10 másik játék ne csinálna jobban.
1.
1.
markoci555
Csak a szokásos unalmas dumámat tudom mondani: semmi nem indokolja ezt és így nem lesz változás a jó irányba, csak ülnek a valagukon a készítők...
Mit kaptunk a legutóbbi update-ben? Nagy semmit. Nézheted a rohadt karaktered a vásárlási képernyőn, a lényeges elemeket meg lekicsinyítették ehhez.
PUBG-t nem szeretem annyira mint ezt, de ott opció volt arra, hogy kikapcsolhasd hogyan nézel ki az inventory képernyődön, ezzel is növelve a teljesítményt.
Itt meg esport játékról beszélünk és nem tehető meg semmi ilyen irányba. Röhej!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...