Az id Software id Tech engine-jére sosem lehetett panaszunk, de úgy tűnik, hogy a DOOM Eternallal érkező hetedik iteráció különösen jól sikerült. A motor vezető programozója, Billy Kahn az IGN interjújában elárulta, hogy a rendszernek hála a játékot akár 1000 fps-es sebességgel is futtathatnánk - feltéve persze, ha találnánk ma olyan számítógép-konfigurációt, ami értékelhető látvány mellett képes lenne erre. A 2016-os DOOM alatt pörgő id Tech 6-nél egyébként 250 fps volt a felső korlát.
Ez persze alig több jópofa érdekességnél, Kahn azonban mesélt olyan fejlesztésekről is, amelyeknek a felhasználói szintű hardver birtokosai is örülhetnek. Megtudhattuk például, hogy a csapat rengeteget finomított azon, hogy az engine miképp osztja majd be az erőforrásait. Az úr elmondása szerint sokat javult a CPU-optimalizáció, azaz a játék jóval hatékonyabban használja majd a processzor magvait.
Ami pedig a konzolváltozatokat illeti: az új motor itt is zöld utat ad egy-két újdonságnak, különösen ami a PS4 Prót és az Xbox One X-et illeti, na és persze a következő generációs konzolokat, Kahn azonban sajnos nem mesélhetett ezekről bővebben.
A DOOM Eternal március 20-án jelenik meg PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on, később pedig Nintendo Switchen is elérhető lesz.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.