Phil Spencer nyilatkozta egyik legutóbbi tweetjében, hogy szerinte utoljára a 2D-ről a 3D-re való váltásnál láthattunk ennyire drasztikus fejlődést, mint amire a következő generációs konzolok épp készülnek.
Ez az elmondása szerint négy fő dolognak tudható be: a még reszponzívabb élményt biztosító Dynamic Latency Input technológia, a CPU-k, valamint a memóriák sávszélességének jelentősen megnövekedett teljesítménye és az SSD-k gyakorlatilag alapkelléké válása.
Azért mivel tudjuk, hogy Spencer alapvetően egy marketinges figura, ezért a szavait tessék "hiszem, ha látom" attitűddel kezelni, de reménykedjünk benne, hogy igaza van, és egy újabb technológiai mérföldkő előtt állunk.
Nincs itt semmi innováció, megy a marketing bullshit. A világot eddig sem a hardware gyártók váltották meg... Fejlesztői oldalról meg tök jó, hogy nem kell mindent újra tanulni, csak az új dolgokat kell felszedni.
Én az RTX-ben sokkal több potenciált látok, mint az SSD-ben. SSD van évek óta, semmi nem változott. A sugárkövetés lehetőségeit viszont messze nem aknázták ki. A mainstream rámegy a látványa, az indiekre kell majd figyelni, ott lesz majd egy-két izgalmas meglepetés.
ÉÉÉÉÉS nem utolsó sorban végre a konzolosoknak is lesz végre egy VR képes hardware a seggük alatt... Azért ebben lehet még potenciál. Pont a Half Life Alyx-on látszik, hogy ha értelmes címet csinál valaki VR-re akkor van rá vevő !!!
:P
A legtöbb mai játék alsó hangon 40 Gb,de voltak idén 100-180 Gb-os alkotások.Szerintem ha ezek a játékok ilyen ütemben híznak,nagyjából jó,ha 3-4 játék felfér majd a beépített ssd-re.Az 1 Tb tárhely már most is kevés volt,ezután pedig pláne az lesz.De cserébe számíthatunk rá,hogy k*rva drágán majd lehet bővíteni.
A másik része meg az ilyen-olyan szoftveres "trükközések/butítások" különböző AI-knak hazudott valamikkel, hogy hogyan lehet majd minél kevesebb adatot a memóriába önteni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.