A Daedalic Entertainment által fejlesztett új Gyűrűk Ura-játékról egyelőre fájdalmasan keveset tudunk, most azonban pár új képpel gazdagabbak lettünk, így kaptunk egy rövid bepillantást, hogy milyennek ígérkezik a next-gen cím.
A német GameStarnak köszönhetően most megleshetjük, hogy (egyelőre) mit hoztak ki a készítők az Unreal Engine 4-ből a The Lord of the Rings: Gollum alatt.
A játékról továbbra is nagyon kevés információnk van. Azon kívül, hogy Gollamot fogjuk irányítani benne, nagyjából annyit vehetünk biztosra, hogy valamikor 2021 környékén számolhatunk a megjelenéssel PC-re és az "akkor aktuális konzolokra".
A listámon biztos nem kap helyet.
Ha jobban megnézitek a képeket, igazából nem a technikával van a baj. Van itt rommá tesszalált föld. Magas poly szám(nem baltával faragott karakterek és tárgyak), megvilágítás árnyékok egész kellemesek. Rommá normal mappingelt texturák amiknekna felbontása sem gány. Ott a kép az ork vezérről. A mellén a pancél két kör alakú része. Azért az kivan dolgozva na. A probléma inkább valóban ez gyerekes art design. Ez egyáltalán nem áll jól ennek a világnak. Főleg ilyen formában nem. Ez a félig real (főleg a terep) félig meseszerű (karakterek) együttes nagyon szarul adja ki. Elbeszélgetnek a vezető art desing-os csókával. Meg azokkal is akik fénylő szemekkel elégedetten csettintettek, hogy ez igen fasza. Csak így tovább...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.