Folytatódik a The Last of Us: Part II kulisszák mögé betekintést engedő videósorozata, ahol ezúttal a készítők arról mesélnek, hogy milyen apró részletekre figyeltek oda, hogy még élethűbbnek hasson a játék.
A videósorozat első megállója a történet és a karakterek megalkotásának a részleteibe kalauzolt el minket, míg a folytatás a játékmenetbe engedett némi betekintést a fejlesztők narrálásával kiegészítve.
A most érkezett epizódban megnézhetjük, hogy a Naughty Dog milyen szinten belement a részletek megalkotásába a The Last of Us folytatásánál, hiszen ők is pontosan tudják: az apró részletek kohéziója az, amitől elhisszük, hogy mindez akár valóságos is lehetne.
A The Last of Us: Part II június 19-én érkezik, kizárólag PlayStation 4-re.
Mindenesetre kíváncsian várom, mi lesz a vége a dolognak.
Csak egy kis apró részlet volt.
Valahogy ezzel most nem igazán hoztad meg a kedvem, hogy rohanjak előrendelni... :D :D
Biztos lesznek hibái is a játéknak,ahogy más játékokban fellelhető hasonló elemek,de olyanok is amik a ND-tól megszokott magas szinten lesznek.
Én ma rendeltem elő,a többi meg majd kiderül!
A tegnapi előzetes végén a szellőzőhöz közeledve Ice Cube - It Was A Good Day című száma szólt a rádióban.
- kell a játékosoknak a sikerélmény: ha folyton túljár az AI a játékos eszén, akkor megvan rá az esély, hogy otthagyja a játékot, mert felbosszantja és a következő ilyen részt a sorozatban vagya fejlesztőcsapat következő játékát már meg sem veszi= pénzkiesés a kiadónak.
- a könnyebb játékokat könnyebb is eladni a kiadóknak: manapság egyre kevesebb ember szereti a kihívást. Nagyon jó utalás erre a puzzle elemek visszaszorítása a játékok többségében, mert az emberek már nem igazán akarnak gondolkodni, ha leülnek egy játék elé. Nem akarnak azon sem nagyon gondolkodni, hogy hogyan járjanak túl az okosabb AI eszén, magyarul haladni akarnak, folyamatosan benne akarnak maradni az élményben és ezt könnyen megtörheti egy okosabb gépi ellenfél.
- egyre több kiskorú játszik a játékokkal, hiába van tiltva nekik és ezt a kiadók is tudják. A gyerekek nem akarnak kínlódni a kihívásokkal, nekik elég a szép grafika is. A kiadók biztos, hogy sok pénzt látnak az ilyen gyerekekben, akiket úgy nevelnek a szülők, hogy leültetik egész nap a gép elé és játszon. A veterán játékosokkal már más a helyzet, ők már látják, hogy az AI már hosszú évek óta nem fejlődik, sőt, egyre jobban csak butul.
A veterán játékosok évről évre kevesebben vannak, ők azok, akiknek a többsége még keresi a kihívást, de mivel sokkal többen vannak a tapasztalatlan játékosok, így nekik kell kedvezni.
A helyszínek változatosak, az animációk sokszínűek, a zenére biztos nem lesz panasz.
A történet és a karakterek egyénfüggő dolog lesz, hogy kinek mennyire jön be, mivel ezek tipikusan azok a dolgok, amelyeket a játékosok a végigjátszás után tudnak értékelni.
Kétségtelen, hogy sok pozitívuma van a játéknak de van azért negatívuma is: az AI.
Az AI sajnos ugyanolyan buta, mint más játékokban.
Éreznek, sokféle mozdulatot hajtanak végre,de sajnos okosabbak már nem lettek, ezt a legutóbbi gameplay videó is bizonyította.
Bárki bármit merne mondani az felesleges, pl. azt hogy számomra sose lesz ez legjobb játéka valaha , csak egy nagyon jó darab, hisz vagyok annyira idős, hogy tudjam van más, ami még mindig a gaming egyik legnagyobb/-forradalmibb darabja. Jujjj szörnyűségeket beszélek. Felesleges bármi érvvel győzködni azokat, akik nem értik a PS-es tábort, úgyis le lesznek cseszve és oda a racionális magyarázat.
Kíméljük meg ezt a hírt a kommentektől és szorítkozzunk csak a játékra, ami jó néz ki és várós.Semmi újat nem hoz a játékomenetével, de ahogy nézem mindent patikamérlegen mér ki.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.