Nyáron jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra a Project CARS 3 - jelentette be a Bandai Namco és Slightly Mad Studios. A PC Gamer jóvoltából egy nagy adag infót is kaptunk a szimulátorról, és ezek alapján bizony komoly vérfrissítésre készülnek a fejlesztők.
A karriermódot például nulláról építették újra, a céljuk pedig az volt, hogy a játékosoknak mindig "haladásélményük" legyen. Tíz autóosztályon keresztül küzdhetjük fel magunkat a legjobbak közé, folyamatosan gyűjtjük az XP-t és az újabb alkatrészeket, illetve nyitjuk meg a soron következő eseményeket - a játékbeli valutával ugyanakkor arra is lehetőségünk lesz, hogy átugorjuk a nekünk nem tetsző versenyeket. Aggodalomra semmi ok, ezt csak a teljesítményünkkel érdemelhetjük ki, mikrotranzakciók nem lesznek a játékban.
A Project CARS 3-ban a korábbiakhoz képest sokkal szabadabb kezet kapunk az autónk megbuherálásánál, cserélhetjük a motort, a felfüggesztést vagy akár a kipufogócsövet is. Ez azt is jelenti, hogy akár a kedvenc autónkkal egymagában is végigzúzhatunk a teljes karriermódon. A haladást segíti, hogy lényegében mindenért XP-t kapunk majd, legyen szó bármelyik játékmódról; általában még csak arra sem lesz szükség, hogy megnyerjünk egy adott versenyt - no persze a győzelemért több pont jár.
A multiplayer mód egyik újdonsága a Quick Play mód, amely azonnal keres nekünk egy futamot a képességeink alapján, ezzel szemben a Scheduled Eventben a fejlesztők által bekészített versenyeken vehetünk részt. A Custom Lobby a teljesen testreszabható események helye, míg a Rivals egy aszinkron multiplayer móka, amely önálló ranglétrával és jutalmazási rendszerrel rendelkezik: itt a készítők versenyeit és kihívásait teljesítve kell menetelnünk a toplistákon, az előrehaladásunkat pedig XP-vel jutalmazzák majd. A Slightly Mad ezúttal jobb stabilitást ígér a multizó rajongóknak, és a késleltetésen is sokat reszeltek állítólag.
Ezenkívül két új pályát lepleztek le a fejlesztők egyelőre, az egyik egy sanghaji városi helyszín, a másik pedig a legendás Interlagos Sao Paulóból. Technikai fronton is számíthatunk némi újdonságra: finomhangolták a kontrolleres irányítást, új grafikai effekteket kapunk, és az egyjátékos mód AI-ja is okosodott az előzetes hírek alapján.
Kíváncsian várjuk a végeredményt!
Majd meglátjuk...
Attól még a játékra nagyon kíváncsi leszek, mert a PC2-t igencsak kedveltem.
Az első kezdésnek nem volt rossz. A másodikat megvettem, de még nem próbáltam. Milyen lett?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.