Kiszivárgott a Dead Island 2 2015-ös változata

  • Írta: szlav
  • 2020. június 6.
  • Videó
Link másolása
A mai napig várunk a Dead Island 2 megjelenésére, mindeközben a 4chan videojátékos boardját böngészők már javában játszanak a játékkal - legalábbis annak egy korai buildjével. Nézzetek bele ti is a videóra vett gameplaybe!

A minap a 4chan /v/ boardján napvilágot látott a Dead Island 2 egyik korai buildje. Bizony arról a hányattatott sorsú zombis játékról van szó, amit a Deep Silver felügyelete alatt eredetileg a Yager készített, 2015-ben azonban a kiadó és a fejlesztő elváltak, így 2016-tól a Sumo Digital folytatta a munkálatokat. Tavaly augusztusban aztán ismét fejlesztőt váltott a projekt - ezúttal a Dambuster Studios vette át a stafétát. Ezek után talán mondanunk sem kell, hogy nem számítottunk arra, hogy mostanában mozgás közben látjuk majd a játékot.

Márpedig a Dead Island 2 él... legalábbis egy korai, kezdetleges formában. A lent látható build még a Yager felügyelete alatt készült, s habár láthatóan hiányos, nagyon is emlékeztet az eredeti játékra, illetve a Riptide mellékágra. 2014-ben egyébként egy ehhez hasonló verziót túráztatott meg a Deep Silver és a Yager a sajtóeseményeken is, így néhányan már akkor kézbe vehették a játékot. Akárhogy is legyen, egészen biztos, ha egyszer elkészül a végleges játék, az legfeljebb csak nyomokban hasonlít majd az itt látottakra.

Legutóbb egyébként néhány hónappal ezelőtt hallottunk a Dead Island 2-ről, amikor is a Dambuster Studios friss álláshirdetéseket tett közre a játék fejlesztéséhez. Nem érdemes tehát végleg lemondani a zombihentelésről!

12.
12.
kryszisz
#11: Na jó, csak ne felejtsük el, hogy a Dead Island 2011-es, a Dying Light pedig 2015-ös játék. 4 év van a 2 cím között, ergo a DL miatt szarozni a DI-t pusztán anakronizmus, a maga korában teljesen rendben volt a játék, még ha nem is volt annyira kiemelkedő. Épp ezért írtam cryteknek, hogy egy átskinezett Dying Light 2 ma már pont annyira nem lenne elég a (kritikai) üdvösséghez, mintha a Dead Island 2 csak egy grafikai ráncfelvarrást kapott volna az elődhöz képest.
11.
11.
godach
#10: Én megszegtem a "mindent sorban játszani" szabályomat és a Dead Island (amiből a Ryder White DLC tetszett a legjobban, a Dying Light-ot vittem végig. Aztán hiányom volt és mivel a Riptide addig kimaradt, rákapzsultam arra.
Hát, tökéletesen megértem hajbelt. A Dying Light után a Dead Island főleg hogy a Riptide tényleg nem lett acélos, olyan egy fapados semminek tűnt, hogy majd eluntam magam mire végigvittem. Nem is értettem, miért erőltetik a DI2-őt míg rá nem jöttem hogy (szétváltak?) külön cégről beszélünk.
Az szerintem erős tulzás, hogy van parkour az egyikben a másikban meg nincs. Ha megnézed a sérülésmodellt, a fizikát (odacsapsz és míg a di-ben átszalad az ütés a zombikon addig a DL-ben meg egyenesen visszacsapódik a kisebb ütés. És rengeteg mindent lehetne sorolni. Az éjszakai játék pedig külön megér egy misét. A mai napig támogatják, frissítik. A kiegészítő példaértékű.
Lehet kicsit elfogult vagyok mert a Dyingot nagyon szeretem de részemről a DI a nyomába sem érhet. Főleg nem a Riptide :)
3.
3.
Slik
a dying light szintjet ugysem fogja megutni szerintem ha valaha el is keszul
1.
1.
kryszisz
Lehet csak én lettem szentimentális, de valahogy mindig sz@r látni, hogy beleraknak ennyi energiát egy-egy címbe, aztán kukázzák az egészet. És milyen rossz lehet ez azoknak, akik dolgoztak rajta, sanszosan nem is keveset.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...