Ahogy azt a múltkori livestreamben is láthattuk, az összes megpróbáltatás ellenére elég jól halad a Baldur's Gate III fejlesztése. Igaz, egyelőre csak a PC és a Stadia szerepel a célplatformok között, de nincs kizárva, hogy ez a jövőben változni fog.
Swen Vincke, a Larian vezetője korábban már lenyilatkozta, hogy egyelőre nem is próbálkoztak a játék elindításával a jelengenerációs konzolokon, ugyanis azok szerintük nem képesek a Baldur's Gate III-at abban a formában futtatni, ahogy ők azt megálmodták. Azonban nem rég a GameSpotnak adott interjúban elmondta, hogy bár egyelőre a PC és a Stadia élvez prioritást, egyáltalán nem kizárt a jövőben egy konzolos port a játékból.
Ezek mellett az is bizakodásra adhat okot a konzolos Baldur's Gate-rajongóknak, hogy a Larian Studios mindkét Divinity: Original Sin-játéka (kisebb késéssel ugyan, de) megjelent PC mellett konzolokra is, és az új generációs gépekben rejlő erőnek is elégnek kell lennie egy konzolos átirathoz.
A Baldur's Gate III egyelőre nem rendelkezik végleges megjelenési dátummal, azonban ha minden a tervek szerint alakul, idén augusztusban már kipróbálhatjuk a játékot early access-formában.
Az a lényeg, hogy semmi nincs most még a végleges játékból. Jön a béta, az spoiler is, meg nem is, de az is át lesz alakítva a visszajelzéseknek megfelelően, stb, utána-közben fejlesztés, PC megjelenés, patch hegyek... És amikor kész van, akkor fogják megcsinálni konzolra. Most lehet mondani, hogy a "PC a bétateszt", de nagyon sokat javítottak az Original Sin 2-n is a Definitive Edition-re és eleve ez a verzió jött ki konzolra
Azt sem nagyon hiszem, hogy egy konzolos játékosnak bétás, meg bullshit verziók kellenének 2 évvel előre egy el sem készült játékból. De nekem sem, én biztosan nem bétázok. Megjelenés napján veszem csak a cuccot és miután végigmentem azon a részen, ami a bétában volt, akkor nézem csak meg youtube-on, hogy milyen volt a játék eleje 2020 nyarán.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.