A Nightdive Studios elnöke, Stephen Kick egy igazán érdekes dokumentumot tett közzé a minap Twitteren. A négyoldalas iromány a Turok 5: Resurrection című játék koncepcióját írja körül - ezzel házalt az Acclaim Studios Austin 2004-ben, a játékból azonban, mint tudjuk, végül nem született semmi, a stúdiót pedig még abban az évben bezárták.
A mellékelt leírásból megtudhattuk, hogy a dinóvadászós lövölde egy buja dzsungelben játszódott volna, és óriási hangsúly került volna főhősünk lélektámadásaira, melyekhez a tervezők óriási vizuális effekteket képzeltek el. A játék során meglovagolhattuk volna a T-Rexeket vagy a triceratopszokat, miközben minigunnal és rakétavetővel szórhattuk volna az áldást - mit nem lehet ezen imádni?
Szó esett egy új játékelemről is. A koncepció szerint a játékos a bal kezében egy közelharci fegyvert, jobb kezében pedig egy lőfegyvert tarthatott volna, ha pedig ez sem elég a pusztításhoz, a fejlesztők még a környezetünket is deformálhatóvá akarták tenni, beleértve a talajt is. A 2000-es évek közepén nem létezhetett egy lövölde sem többjátékos mód nélkül, így a Turok 5-ben kétfős kooperatív móddal és nyolc játékost támogató online multiplayerrel lehetett volna dolgunk.
pedig lenne ra kereslet szerintem
a jurassic world filmekre is van pedig nem is jok... szoval elegge kiaknazatlan terulet meg
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.