Second Extinction - így néz ki egy küldetés

  • Írta: gorien
  • 2020. szeptember 26.
  • Videó
Link másolása
A Systemic Reaction a legújabb, negyedórás videójában megmutatja nekünk, milyen egy küldetés a Second Extinctionben. Habár az ebben ábrázolt feladattípus neve „kutatás és kimentés”, a folyamatosan dörgő gépfegyver itt is tökéletes megoldás.

Noha szeptember helyett csak októberben lesz esélyünk először játszani a Second Extinctionnel, a fejlesztők egy negyedórás gameplayjel illusztrálják, hogyan is néznek ki majd a küldetéseink ebben a co-op, dinóvadászós lövöldében. A videóban az elejétől a végéig követhetünk egy „kutatás és kimentés” típusú küldetést, amely során szektorokat fedezünk fel, hajókat javítunk, és persze hozzásegítjük a mutáns óriásgyíkokat a kihaláshoz.

A videó mellé egy fejlesztői roadmap is járt, amely felfed néhány, a jövőben várható újdonságot – bár pontos dátumot nem kapunk hozzájuk. A PC-s korai hozzáférés október 13-i startja után új nehézségi beállításokkal, mutációkkal és egy eventtel bővül majd a játék, idővel pedig újabb fegyverekkel és hordamóddal is bővítik majd.

PC mellett Xbox One-ra és Series X-re is meg van ígérve a játék, de azokon nem tudunk early accessről, és várható megjelenési dátumunk sincs.

5.
5.
godach
#3: Van benne igazság abban amit írsz, de azért ez nem teljesen így van. Ott a PUBG vagy a Fortnite amit mindenki röhög hogy csak taknyosok játszanak (ami tény hogy rengeteg van) de azért kell oda tudás is. Én amikor megnézem egy két meccsét a fiamnak, akkor (bár a játék nem érdekel) ha érdekelne sem szívesen lennék ellene.
A minecraftban is amiket alkotnak...hát ha valaki azt mondja ezekre a kölykökre hogy 10-es iq-val rendelkeznek...
Persze tény, hogy vannak pofátlanul könnyű játékok, de ha csak erre van igén, akkor miért olyan sikeresek a soulslike játékok?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...