A Blizzard tovább tartja magát a negyedéves beszámolóihoz: a februári és a júniusi blogposztjuk után most ismét jelentkeztek. Ezúttal a képességfáról (ami a concept art alapján ténylegesen egy fa lesz), a legendás felszerelésekről, a Sorceress egyedi Enchantment-rendszeréről és a végjáték-tartalmakról volt szó.
Először a különböző felszerelésekről és legendás itemekről esett szó: a visszajelzések alapján úgy találták, hogy a játékosnak túlságosan az eszközeire kell hagyatkoznia. Ezentúl azt szeretnék, ha a karakter fejlesztése épp annyira lenne forrása az erejének, mint a fegyverek és páncélok, amiket használ. Erről a következő bejegyzésükben bővebben fognak beszélni.
A képességrendszer hatalmas átalakításon esik át, a cél, hogy a játékos értelmét lássa a pontjai elköltésének, és igazán magáénak érezze azt a karaktert, amit a játék során formál. Ennek megfelelően egy terebélyes, aktív és passzív képességekkel teli fát kapunk majd, amelynek a játék végére a 30-40 százalékát tudjuk csak teljesíteni, tehát meg kell gondolnunk, mire költünk.
A varázslónő a barbár Arsenal-rendszeréhez hasonlóan kap egy sajátos játékmechanikát, az Enchantment-rendszert. Más karakterosztályok esetén is számíthatunk majd hasonlóra. Ebben a rendszerben a varázslónő kétféleképp aknázhatja ki varázslatai erejét: aktív képességként irányítani tudja őket, vagy pedig másodlagos, támogató képességként vetheti be azokat. A meteoritot például irányítottan rá tudja dobni ellenfeleire az első esetben, míg a másodikban a lángoló kövek véletlenszerűen hullanak körülötte.
A bejegyzésben az end game-ről esett még szó. A Diablo IV fejlesztői a Diablo III-nál nagyobb változatosságot és újrajátszhatóságot akarnak nyújtani, a pontos részleteket azonban még nem most (és nem is a következő posztban) fogjuk hallani. A fejlődési görbét úgy tervezik, hogy azt könnyű legyen elsajátítani, de a játék mesterévé válni kihívást jelentsen. A csapat bizakodó, szerintük a hardcore Diablo-rajongóknak is kedvére lesz, amit kifőztek.
Persze, modern játékipar direktbe célozza a sebezhetőbbekett, akiket mindenféle csillogó kacattal rá lehet venni a fizetésre. Ugyanazt a gyengeséget használják ki, mint a szerencsejáték maffia.
A HS-t meg én szidom nap mint nap, ezért meg azért, hogy szánalmas... De ugye a lényeg, hogy nap mint nap szidom, tehát a Blizz megint nem fog rosszul járni. Hiszen minden mérgelődés mellett aktívan játszom a játékukkal, amely ugyan ingyenes -és ezen az úton is szertném tartani -, de hát ugye néha-néha csak becsúszik egy-egy kihagyhatatlan és olcsó ajánlat...
Szal a Blizz tudja, hogy mitől döglik a légy.
A másik dolog ami nagyon fura volt a harmadik részben, hogy eltűnt a fegyverekről az elementál sebzés, mivel maguk a skillek bírnak valamilyen sebzés fajtával, ezért az esetek 99%-ban az egy kamu adat, hogy mondjuk tűz sebzése van a fegyvernek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.