Sokan okkal feltételezhették, hogy a PlayStation 5 hardveres különlegességeit leginkább csak a Sony belső fejlesztésű platformexkluzívjai használják majd ki igazán, ez azonban messze áll a valóságtól. Élő példaként szolgálhat a Resident Evil: Village, amely 2021-ben PC-n, Xbox Series X-en és talán még a búcsúzó generáció konzoljain is megjelenik majd, a Capcom azonban mégis rászánja a fejlesztési időt arra, hogy a PS5-tulajok itt is kihasználhassák az új hardver adta lehetőségeket.
A játék adatlapján megjelent infók megerősítik, hogy a játék 4K felbontással és ray tracinggel érkezik majd a Sony új konzoljára, melynek ultagyors SSD-je biztosítja majd, hogy szinte teljesen eltűnjenek a töltőképernyők. Valószínű, hogy hasonlóan teljesít majd a Village a rivális Xbox Series X-en is, ami viszont a PlayStation 5-tulajok kiváltsága lesz, az az adaptív ravaszok és a haptikus jeleket küldő kontroller élménye, amely a leírás szerint remekül szimulálja majd a fegyverforgatás élményét.
Ami pedig az atmoszférát illeti: a Capcom horrorjátéka is támogatja majd a Sony új hangzástechnológiáját, a Tempest 3D AudioTechet, amely a megfelelő fejhallgatókkal páratlan háromdimenziós térhangzást kölcsönöz majd. Mondanunk sem kell, hogy ez egy ehhez hasonló címnél kimondottan sokat hozzáadhat a hátborzongató élményhez.
https://youtu.be/L-uHUbk1Cds
https://youtu.be/tIqlu4sm5OQ
Nintendonal is annyira nyomtak a switchez azt a jégkockás dolgot.
Az inkább adaptiv ravasz lesz, és nem fognak rezegni. Ez a feature amolyan ellenállóerőt ad a ravaszoknak. Bizonyos fegyvereknél meg sok egyéb dolognál teljesen más érzés lesz lenyomni őket.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.