Továbbra is fájdalmasan keveset láttunk a készülőben lévő Resident Evil: Village-ből, ezért mindig örömmel fogadjuk a friss játékmenet-felvételeket, még ha azok olyan rövidek is, mint a legújabb promóciós videóban:
A Resident Evil: Village-felvételek 1:46-tól kezdődnek.
A Sony ezúttal Naomi Osakát rémisztgette a horrorjáték legújabb részével, aminek köszönhetően eddig soha nem látott gameplay pillanatokat csíphetünk el a fenti videó felétől kezdve egészen a végéig, amelyeket összevágtak a teniszjátékos reakcióival.
A Resident Evil: Village megjelenése 2021-ben várható PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re, de még az sem kizárt, hogy PS4-re és Xbox One-ra is ellátogat.
De az is látszik, hogy kurvára nem erre épít a játék, hanem a folyamatos feszültségkeltésre és erre a szűkös inventori állomány rá is pakol nem keveset, ezt márcsak azzal is eléri, hogy ott van mindenkiben a késztetés arra, hogy előregondolkodjon, ha túl szeretné élni. Ha ez nem elég valakinek, akkor az pályáttévesztett.
Ezzel nagyon egyetértek. Taszítanak azok a játékok, amik erre építenek. Nincs benne semmi, amit a horrornak jelentenie kellene (számomra). Ha egy (hasraütök) rózsaszín plüssnyulat hirtelen az ember képébe tolnak, ugyanúgy megijed, mint akármilyen szörnytől. Horrorjátékok terén nekem etalon az Amnesia: Dark Descent. Ott az atmoszféra volt olyan, hogy folyamatosan feszültségben tartott. Vagy ott volt benne a víz alatti rém, amit ráadásul még nem is látott az ember, csak a hullámokat... és mégis működött.
Általában logikátlan, obskurus baromságok inkább.
Ehhez képest a RE7 olyan, mintha egy teljesen másik játék lenne. Nincs olcsó elcseszett játék érzése. Tovább megyek, nekem annyira bejött a game, és hozta a klasszikus túlélő horror alapelemét, hogy a RE7 lett a kedvencem a szériából.
Csupán annyira elundorodtam a hatodik rész miatt a szériától, hogy bele se lestem a 7.-be.
Ez nem jelenti azt, hogy nem az én hibám :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.