Hét éve a Grand Theft Auto V tartotta az előrendelési rekordot 7 millió előrendeléssel. Most új királyt koronázunk: a CD Projekt RED befektetői oldala szerint az először 2012-ben bejelentett Cyberpunk 2077-re világszerte 8 millió előrendelés érkezett. Nem kis szám, na! A Steamen is rendesen pörög a játék: az elmúlt nyolc órában volt, hogy egymillió fölött volt a játékosok száma.
Nem mindenki boldogsága felhőtlen azonban, különösen a régebbi konzolokon nem. A Twitter és a Reddit számos csalódott rajongótól hangos (néhány példa itt, itt és itt), akik az alap PlayStation 4 és Xbox One konzolokon fagyásokról, hibákról, hiányos textúrákról, szögletes NPC-kről, köddé váló kocsikról és úgy általában rosszul optimalizált élményről számolnak be.
Fentebb láthattok egy vizuális összehasonlítást a különböző konzolok teljesítményéről, mások pedig már szorgalmasan gyűjtögetik a felbukkanó bugokat. És mivel az internetről beszélünk, hamar mémmé vált a PlayStation 4-en produkált látvány, amit a Twitteren régi játékokból vett képekkel gúnyolnak.
A Cyberpunk 2077 ma jelenik meg PC-n, Xbox One-on, PlayStation 4-en és Stadián, valamint Xbox Series X/S-en és PlayStation 5-ön is játszható. A kifejezetten újgenerációs konzolokra optimalizált változat jövőre várható.
Vannak pillanatok mikor szarul néz ki, de egyenlőre még nem rókáztam ki a belem :)
Voltam olyan negyedben ami úgy nézett ki mint a rioi favella majdnem, épületek egymás hegyén hátán, keskeny járdák, folyosók, tele üzlettel felirattal, emberekkel, tökre behúz.
Tény hogy bugok vannak szépen, meg lefagyás, ezt a játékot tényleg inkább ps5-re érdemes megvenni, majd ha lesz gépem hozzá akkor lehet újra megveszem, de addig elszöszölök ezzel.
The division szerintem részletgazdagabb, és nem akadozik, igaz kevesebb is az NPC az utcákon, nincs akkora tumultus.
Megértem azokat akik a sima ps4-en tolják, én vissza vinném hogy ez ocsmány, de ugye ezért nem fogják vissza venni, jatekaim.hu tele lesz cyberpunkkal :)
És egy világ omlott össze bennem. Ez minőség módban is gyalázatos. Mintha egy évekkel ezelőtti gémet tolnék. :( XSX-en játszom 4k-s HDR-es Qleden...
Remélem ezzel tudnak majd valamit kezdeni! :(
Ki tudja milyen szerződést kötött a CDPR a konzolgyártókkal már akkor mikor bejelentették cirka 7 éve, hogy milyen platformokra fog megjelenni. Nem biztos hogy annyi lett volna a dolog hogy azt mondják, bocs, ezekre mégsem adjuk ki.
Ha nem lett volna pre-order, akkor lehet törölhették volna a PS4, Xbox One Cyberpunkot, mondjuk nem tudom, hogy ez időben mikor lett volna még elfogadható, és mit szóltak volna hozzá a tömegek, hogy bocsi, csak az új generációra lesz, és PC-re. Főleg, hogy készlethiány van, vagy emiattt még eltolták volna a megjelenést tavaszig.
Nem véletlenül lett mondjuk 8 év a fejlesztési idő. Változik a játék, zsákutcás fejlesztéseket dobnak ki a kukába, változik a technika és az aktuális grafikai igények. A hardver is változik. 8 év az rengeteg idő. Nem gondolom, hogy elvárható egy AAA címtől, hogy 8 évvel ezelőtti technikával dobják a piacra. Volt rá példa, a reakció pedig: ezt a szart kellett ennyi ideig fejleszteni?
A cyberpunkot a két kiadó időközben megjelent konzoljaira fejlesztették végül teljesen érthető módon. Miért ne tették volna? Grandiózus, előremutató grafikával ellátott alkotást szerettek volna létrehozni, ezt meg is tették. Ennek áldozata a last gen konzol, és PC upgrade.
Te vajon hogy döntenél a helyükben? Varázspálca nem ér.
Főleg ha figyelembevesszük azt is, hogy az itt dolgozó emberkék mondjuk a felét vagy 3adát keresik egy EA vagy bármelyik amcsi csapat dolgozóihoz viszonyítva.
Tehát ha csak fele akkora volt a költségvetés arányaiban ugyanott vagyunk.
Nincs nagyon.
Ahhoz már programozásügyileg sokkal hozzáértőbbnek kell lenni.
A kelet európai stúdióknáél mindig azt látni, hogy erőművon oké, alatta meg....
Pl garázsfejlesztőknél meg indieknél, meg junioroknál :D
Olyan nincs, hogy valami jól fut közel 8 éves hardvereken, de közben hoz egy kiemelkedő részletességű nyílt világot is, a mai kor elvárásainak megfelelve, ráadásul nem 1-2 architektúrából kifacsarva a maximumot, hanem multiplatform. Legalábbis ilyen széles körűen skálázható játékról nem tudok.
Ilyen meg nincs, vagy komoly tervezési hiba. Azért nem úgy megy a fejlesztés hogy fullos PC-n befejezik, aztán kipróbálják konzolon és csodálkoznak hogy nem megy....
360-ról és PS3-ról hivatalosan szó sem volt.
Hát búgok akadnak bőven, a grafika teljesen átlagos, sőt szerintem valahol nagyon is átlagon aluli.
Konzolon meg nem csodálkozom hogy nem megy, annak idején a witcher 3 at , szutyok 2 magos pc - egy 650ti 2gb vga-val sokkal szebben lehetett futtatni mint ps/xbox-on , a cdpr sose értett a konzol porthoz.
https://www.youtube.com/watch?v=HPVOHACoHlo
https://www.youtube.com/watch?v=JIJJ9OtiKQ8
Generációnyi különbség van ugye? ;)
Ahhoz, hogy valóban jól nlézzen ki nagyon drága hw kell hozzá.
Ez érdem? Szerintem nem.
Ellenben meg lehet nézni, hog ymonjduk a Naughty mit hozott kis a sima PS4-ből, na az már érdem.
De tanulj meg olvasni és értelmezni.
A PS4 verzióról beszéltem és továbbra is tartom, hogy PS4-en ettől vannak szebb játékok, ahogy most jelenleg kinéz PS4-en.......
A föröcsögés meg az amit a szerencsétlen gyerek (direkt nem mondom, hogy férfi) csinál az általád linkelt videóban, ultra gáz.
Ennek ellenére sajnos látszik hogy hiba volt, és a prevgent a usernek kell elengedni ezzel a játékkal ha már ők nem tudták, és majd az új konzolokon kitolni.
PC-n viszont már egy 1660Ti-al is sokkal jobb a helyzet, mint az alap konzolokon.
Mindegy ha úgy sem érted a lényeget.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.