Bevásárlással indította az évet az Epic Games, a cég ugyanis meg nem nevezett összegért megvette a RAD Game Toolst. Habár a csapat neve kevésbé csenghet ismerősen, a termékei logóival már biztosan találkoztatok, hiszen számos olyan szoftvert készítettek, amiket a stúdiók előszeretettel használnak a játékaik fejlesztése közben. Például a Binket:
A RAD Game Tools technológiái eddig nagyjából 25 ezer játékban kaptak helyet, többek között az Epic Games is dolgozott velük; ők a Fortnite-ban vetették be a srácok tömörítési eljárását, aminek hála sokat javult a battle royale töltési ideje. Valószínűleg ez tetszett meg nekik a legjobban a csapat eszköztárából, mert ahogy arra a bejelentés apropóján fel is hívják a figyelmet, "ahogy a játékok egyre fotórealisztikusabbak és erőteljesebbek lesznek, a fejlesztőknek a legjobb tömörítőszoftverre lesz szüksége, hogy minőségveszteség nélkül tudják kezelni a megnövekedett adatmennyiséget".
Az Epic ennek megfelelően azon lesz, hogy a RAD Game Tools kiegészítőit beépítsék az Unreal Engine-be, de a csapat természetesen továbbra is együtt dolgozhat majd azokkal a cégekkel is, amelyek egyébként nem ezt a játékmotort használják.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.