A Cyberpunk 2077 megjelenése zajosra sikeredett. A játékosok egyik fele imádta, a másik óriásit csalódott – ez a kettősség a mi „Év játéka" szavazásunkon is visszaköszönt. A játéknak (különösen a konzolos változatoknak) tényleg vannak hibái, épp ezért Marcin Iwiński, a CD Projekt egyik alapítója videóban kért elnézést a játékosoktól, valamint erősítette meg, hogy a fejlesztők elhivatottak a minőségi játékkészítés és az őszinte kommunikáció mellett.
Utóbbi jegyében sorra vette, hogy mi vezetett a Cyberpunk 2077 konzolos átiratainak gyengébb teljesítményéhez: egyebek mellett az, hogy a játékot elsősorban PC-n igyekeztek tökéletesíteni, és azt hozzáigazítani a konzolokhoz. Iwiński megemlíti, hogy a fejlesztőcsapat elsősorban a hotfixekre koncentrál, de tíz nap múlva megkapjuk az első jelentősebb patchet, a rákövetkező hetekben pedig egy még komolyabb frissítést is.
Konkrét adatok nélkül ugyan, de roadmapet is mutatott a játékhoz. A DLC-kről addig nem is árulnak el semmit, amíg a játék gondjait rendbe nem hozták, ezért azokról csak az elkövetkező hónapokban fognak majd szólni. A PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re írt next-gen frissítésről viszont annyit legalább már tudunk, hogy 2021 második felében várhatjuk.
Néhány további, kérdezz-felelek módon megadott választ is találtok a Cyberpunk 2077 weboldalán: ezekből például megtudjuk, hogy a patchelés nem jelent crunchot a fejlesztőcsapatnak, illetve gőzerővel dolgoznak azon, hogy a játék visszakerüljön a PlayStation Store kínálatába.
Nahh, irány Night City, gyerek végre elaludt, a keresztény börtöntöltelék után nem tudom milyen beteg filozofikus küldetésbe futok még bele.
Amikor elkezdtél böfögve beszélni, a körülötted sírva röhögő emberek közül valaki visszafoghatta volna magát és jóindulatból elküldhetett volna logopédushoz és/vagy pszichiáterhez.
Akkor most talán nem csak értelmetlenül böfögnél kommentelés címszó alatt.
Sajnálom :(
Örülnél ha Duken lennék, mert ennyi mentsvárad lenne az ostoba troll kommentjeidre reagálókkal szemben, de még igazad sincs :D
Tényleg sajnállak :(.
Legszebb, hogy már mindenki annyira utál, hogy sokszor a saját védelmedre kell kelned az account-ok között ugrálva.
Ingyenes online terápia ON
Vissza kellett volna ütni, amikor a kisebbségi a kibelezett PlayStationnel megvert a kapualjban. Talán akkor nem alakult volna ki a PS ellenes pszichózis és az azt támogató második személyiség.
#80
"nem vágom, hogy egy ennyire nem buta ember hogyan tudta hozzákötni az életét és a gondolkodását egy ennyire foshalmaz géphez"
Mármint magadról beszélsz? Te kötötted hozzá a gondolkodásodat, csak negatív irányban. Elég az elmúlt pár napi kommentjeidben böngészni...
Első lépés a gyógyulásban, ha beismered a függőséged.
Ingyenes online terápia OFF
Ezek szerintem teljesen vállalható kompromisszumok lennének. Nem hiszem hogy ezért háborgás lenne...
Meg legalább ismét rájöttek, hogy a PC a jövő.
Egyébként, ha
beállítanák konzolon, hogy max 30-40 féle járókelő legyen és ne nézzen ki minden egyes darab ellenfél a játékban teljesen máshogy (hanem csak egy adott fajta ellefél mindig ugyan úgy, mint a többi játékban is), valamint
a legtöbb mozgó reklámot statikusra cserélnék és több lenne a hasonló textúra az épületeken,
lassítanának a kocsikon és a futáson egy kicsit,
akkor vélhetően el lehetne kerülni a 15 fps-re zuhanásokat vagy beállásokat egy tűzharcban, ami egy bejárható épület mellett van.
De szerintem nem ezt fogják tenni, mert abból is elégedetlenség lehetne. Minden esetre most már követni fogom a dolgot.
Mi itt a probléma?
CDPR becsapta a vásárlókat, ezt pedig a piac kegyetlenül beárazta. A vevők pedig joggal dühösek.
Szerintem például ebben semmi hazugság nincs, számomra az is meglepő, hogy már hét éve sem csúcskategóriás, és legalább 3 éve totál elavult gépeken egyáltalán elindul. Az meg, hogy játszani is lehet vele...
Division, Siege, For Honor, Immortals, a mai napig mernek új ipvel kísérletezni.
Új AC széria pedig kifejezetten kellemes.
Minden gyártó újrahasznosít. Még a Mass Effectet is a Kotor mintájára húzták fel. BioWare, Blizzard, EA Sports, de még CDPR is ugyanazt csinálja. Nagyobb, szebb, több - ez a jelmondat, a kreativitással meg vigyázni kell, mert ha nem veszi a nép, akkor bukta. Egy franchise újabb részeit azért veszik, mert egyszerűen szeretik. Ha meg szeretik a receptet, miért változtassanak rajta?
A Ubisoft viszont évek óta úgy üzemel,mint egy gyár.Alapvetően,ha végignézed a játékaikat,némi átskinezés,átírt sztori és egy új térkép.
Ha valamit megcsinálnak,akkor azt újrahasznosítják mindenhol.Szóval a 2 cég elég eltérő.Ott volt a Watch dogs,lehetett benne autót vezetni,fogták és arra építették a Crew-t.De ott van az Immortals Fenyx rising ami saját beismerésük szerint egy Odyssey bug miatt született.
Nem külön-külön funkcionálnak a csapatok,hanem az egyik gyártott valami szart és a másik is gyárt egy hasonló szart kicsit átmókolva.A Ubisoft-nál pont ebben mutatkozik meg,hogy kevés az emberük.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.