A franciák tartják magukat a korábbi ígéreteikhez, így ahelyett, hogy folytatást készítenének a Rainbow Six: Siegehez, az új generációban is azon dolgoznak, hogy nagyobbá és tökéletesebbé varázsolják az óriási rajongótábornak örvendő játékukat. Ennek jegyében a franchise lassacskán továbblép a komoly, valósághű terrorelhárítós alapjaitól, hogy nagyobb hangsúlyt fektessen a sokféle érdekes operátorára és a játék körül kialakult esport-szcénára.
Játékmeneti újdonságok terén idén nagyobb figyelmet kapnak majd a támadók, hiszen a tapasztalat azt mutatja, hogy a Siege életciklusának ezen pontján a játék gyakran előnyt ad a tapasztalt védőcsapatoknak. Ennek jegyében számos balanszfrissítésre és térképátszabásra számíthatunk, illetve a későbbiekben a halott támadók ismét irányításuk alá vehetik majd a korábban ledobott drónjaikat, így infózva a még élő társaiknak.
Az év során egyébként négy szezonra számíthatunk, így a Border nevű pályát reworkölő és az új operátort, Florest bemutató Crimson Heist csak a kezdet. Az idei második szezon során egy újabb operátor érkezik majd a Nakoda Nation soraiból, és átszabják a Favelát is. Ezek után egy horvát operátor erősíti majd a játék névsorát, és újabb térképek kapnak ráncfelvarrást. Az év végét az Outback reworkje zárja majd, melyhez egy ír származású operátor is dukál. Természetesen a már meglévő hősök is kapnak némi szeretetet: új fegyvereket és képességeket kap az év során Mira, Fuze, Finka és Maestro is.
Mindez persze még odébb van, érdemes egyelőre a Crimson Heist új üdvöskéjére, Floresre fókuszálnunk. Ahogy azt a fenti bemutatóban is láthattuk, az argentin operátor egy robbanó drónnal teszi könnyebbé a támadók életét. Habár a megerősített falfelületeket nem üthetjük át ezzel a szerkezettel, a robbanás több, mint elég ahhoz, hogy elpusztítsuk a védők eszközeit, vagy éppen az operátorokat magukat, ha nem elég gyorsak ahhoz, hogy elfussanak a detonáció elől.
Flores a Crimson Heist szezonbérletének élén, március 16-án csatlakozik a játékhoz, két héttel később pedig hagyományos módon is megvásárolhatjuk majd őt.
De pont ezért jó ez a modell, mert ha találsz egy játékot ami neked tetszik, legyen az Siege, Apex, CSGO vagy bármi más. Évekig tudod játszani anélkül hogy költenél az MTXre. És nem is kell évente új játékot venned ami sokszor még bugosabb mint az elődje, és mire játszhatóra patchelik, már jön az új rész. Jelenleg steamen a siege a a tizedik helyen van, és gondolom ebben a Uplayes játékosok még nincsenek benne. Még ott a konzolosok is, szóval azért naponta több mint 100k ember játszik vele, addig gondolom a ubisoftnak is jobban megéri, mert patchelni a meglévő játékot (vagy ha megfelel a játékosoknak úgy ahogy van akkor nem patchelni) biztos olcsóbb mint nulláról új játékot fejleszteni.
A sok 10 éves majd apuci pénzéből eltartja a ubisoftot évekig, én meg játszom extra költség nélkül.
Hunt Showdown és CSGO is hasonló modellre épül, CSGO már át is ment free to playre. És én sem vagyok oda a skinekért (sosem vettem semmi skint, animációt, emotet stb semmi játékban) de minden mapot megkap mindenki, és a karakterek is viszonylag kevés grindel kioldhatók, főleg a régebbiek amik már kevesebb renownba kerülnek.
De ha választhatok egy ilyen tipusú modell között, vagy évente új CoD/BF ami megjelenéskor megint bugos lesz, akkor inkább az R6 félére szavazok.
- A folyamatosan bővülö bugok tömkelegét (rankeden elég zavaró ha valaki ezeket kihasznàja)
- A rettenetesen gyenge partyt (iszonyat hogy mennyire instabil, egyfolytában kidobálja a tagokat és ha rankedet indítottatok akkor baszhatod..)
- A pocsék szerverek (ahova bárhonnan be tudnak csatlakozni, hiába van légió korlàtozás)
- A giltch-ek (amikből nem hogy kevesebb lenne hanem egyre több van)
- A mérhetetlenűl paraszt emberek tömkelege egy rakáson (ha esetleg egyedül akarnál játszani, 10-2 csapat heccből agyonlőnek mert milyen poénos is az)
- Az eszméletlen fos tartalmak ( itt leginkább a karakterekre gondolok, nem egy olyan karaktert basztak tönkre ami régebben sokkal használhatobb volt mint amit kapsz csak sokan észre sem veszik hogy hiába van lassan 70 belőlük csak azok peregnek amik újjabbak mivel a régit nerfelik hogy az új karakterek érjenek valamit)
- Az egyfolytában nerfelt és buffolt fegyverek (2 hetente patch mert nem tudnak mit kezdeni velük)
- A horibilis árakon mozgó kiegészitők (skinek stb... nehogy már ki tudd farmolni ha megtetszik valamelyik)
Pocsék start? Szerintem az első 3 évad volt a legjobb, mivel ott még àtgondolt strukúrája volt az egész jàtéknak nem halom használhatatlan karakterből àlt a jàtèk.
Bevétel? Hol nem szarom le mennyi a bevételük? Az is vicces hogy ha akkora a bevételük akkor miért érkezik egyre kevesebb tartalom? Jah persze... mert az megy a zsebbe és elég kiszúrni a szemüket a báránykáknak valami trágyával ami csillog mint az arany mert addig políroztàk hogy úgy nèzzen ki.
Az eddig leírtakból bàrmelyikhez tudnék példàkat is irni és bővebben kifejteni de ninvs kedvem. Én màr elengedtem ezt a játékot pedig a kedvencem volt. Legyen boldog vele az aki akar és nem is akarom elvenni a kedvét. De senki nem mondja nekem hogy ezek az új tartalmak jók mert nem azok.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.