A Netflix számára eddig sem volt teljesen ismeretlen az interaktív médium, ezek azonban aligha voltak többek érdekes kísérleteknél. A Black Mirror: Bandersnatch epizódját aligha nevezhetjük valódi videojátéknak, ahogy például a platformra ellátogató Minecraft: Story Mode sem volt sokkal több egy interaktív filmnél. Ezzel párhuzamosan a streamingszolgáltató funkcionált már játékkiadóként is (gondoljunk csak a Stranger Things-játékokra), így elmondhatjuk, hogy a vállalat egy-két lábujját már belemártotta a játékipar medencéjébe.
Most azonban úgy tűnik, hogy a legnépszerűbb streamingszolgáltató nagyobb kitérőt tehet a videojátékok irányába, a The Information riportja ugyanis arról árulkodik a vállalat megkezdte az ehhez szükséges vállalati struktúra kiépítését. A magazin információi szerint a Netflix számos magas pozícióban lévő játékipari veteránt keresett meg az elmúlt hetekben, elsősorban vezetőt keresve az új kezdeményezéséhez - mindezt majd' három évvel azután, hogy a vállalat elcsaklizta az Activision Blizzard akkori üzleti vezetőjét, Spencer Neumannt.
Egyelőre nem tudhatjuk, hogy pontosan hogyan is festenek a Netflix hosszútávú tervei, a cikk szerint azonban említést tesz arról, hogy a Netflix által fejlesztett játékok nem tartalmaznak majd reklámokat. Ebből mindenki azt a következtetést vonhatja le, amit csak szeretne, de mivel valószínűnek tűnik, hogy a Netflix a játékvilágban is megtartja majd az előfizetéses rendszerét, a végeredmény úgy hangzik, mint egy prémium havidíjas csomag, talán az Xbox Game Pass vagy a Stadia mintáján.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.